Har gjort edibles tidigare med riktigt hasch och det har ju funkat bra men hur gr man med thc-a isolat?
Kan jag lgga pulvret i tex en matlda av glas, sen s tar jag aluminiumfolie och viker p mitten s det blir som tv lager och tcker glasburken med. 120 grader i 40 min, sen lgger jag det i en kastrull med smllt smr p 70-87 grader i ca 5 timmar. skulle det bli thc edibles d?
behver man ha bakpltspapper i glasburken?
Senast redigerad av Invandrar 2025-01-26 kl. 15:35.
Hur anvder du det? Bara testa mixa med cbdbuds och sedan dryherb vape.
1gram isolat med femma buds.. tycker dt funka bra s.
Antingen s tmmer jag ut en tredjedel av en cigg och har i THCA och CBG eller CBN isolat och i med resten av tobaken eller s rullar jag en liten spliff med det. Fungerar mycket bra.
la mouse r skit, om du tycker det r bra har du inte testat hash n
Du blev blst p skit snarare. Testa att ta en konflikt med din kran istllet fr att grta ut p ntet och leka proffs. Du r uppenbarligen dlig blsbar. Sedan du citerar ett gammalt inlgg gud vet vad du sitter med. Det behver inte ens vara samma vet du det? Hur enkelt det r att lgga tygbitar p olika saker?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!