Igår, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
N, det r som vanligt med dom dr mrkena. "99%ig kvalite p isolatet/destillatet/whatever).

Tog tv sm puffar och somnade typ. Den r stark.

Nu har jag bestllt THC-A Isolate Potpurri 99% och THC-A Potpurri Hydro Amnesia och om jag har frsttt det hela rtt s lgger jag potpurrit i min vape p 110-120 grader?

Tnker att Isolatet ska jag prova i en oljepipa med en frsig stormtndare s borde det vl gra susen?
Fr nr tittade jag p youtube s kr ju dom med Dab Rig med klet och det r ju inte riktigt vad jag kpt. Det r ngot frvirrande men intressant detta..

Hur ska jag anvnda det jag kpt p rtt stt nu d s att sga om jag fr frga? Ser fram emot nsta vecka helt klart
Senast redigerad av blacklander Igår kl. 20:43.
Citera
Igår, 22:43
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldham
Intressant. Thca omvandlas som bekant till thc nr det hettas upp. En anledning till att det inte kan dyka upp p ett prov r om man anvnt thca utan att hetta upp det.
Har vldigt svrt att se att ST skulle slja syntetiskt skit och dpa det till thca.

Jaja jag rker skiten dagligen och kissar varje mndag och r aldrig positiv. Borde ju sga ngot.

Edit: Ni skriver emot mina inlgg men ingen motbevisar mig. Borde ven sga ngot.

Vill ni se bevis kommer jag visa det personligt skicka mig ett pm. Fan tjnar jag p att ljuga om detta p fb? Inte ett jvla dugg.
Senast redigerad av ruttenfimp Igår kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in