Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-03, 08:38
Fd grekiske ministern Panagiotis Lafazanis sger att det verkar som om ISIS kontrolleras av USA och UK

https://rumble.com/v4mznk0-isis-appe...-minister.html
Citera
2024-04-03, 09:00
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorjeViking
Fd grekiske ministern Panagiotis Lafazanis sger att det verkar som om ISIS kontrolleras av USA och UK

https://rumble.com/v4mznk0-isis-appe...-minister.html

RT Interview? Dubbat p Rumble?

Mnga frgetecken bara jag ppnade lnken!
Citera
2024-04-03, 09:19
Avstngd
RealTides avatar
Citat:
Ingen aning. Men det kan vara drfr du r s felinformerad i mnet. Jag antar att du fortfarande tror dej veta att det var ryssar som sprngde Nord Stream.
r det jobbigt att f reda p att 4 stycken get-sktare frn Tadjikistan kan st i godan ro i 90 minuter och skjuta orcher mitt i Moskva...
Citera
2024-04-03, 09:24
Avstngd
RealTides avatar
200 civila ryzzar offrades, varfr d?

Troligen har vi sklet hr

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...ina-var-en-man

" mnga vill nu g med ( i orch-armn) fr att hmnas terrorddet.."
Och det lockas med ved ! och stripklubb...
u cant make this shit up...
Senast redigerad av RealTide 2024-04-03 kl. 09:32.
Citera
2024-04-03, 09:25
Avstngd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
r det jobbigt att f reda p att 4 stycken get-sktare frn Tadjikistan kan st i godan ro i 90 minuter och skjuta orcher mitt i Moskva...

Polisen sitter i samma byggnad som konserthallen. En av Moskvas strsta polisstationer med insatsstyrka av samma typ som i Sverige, alla vapen som behvdes fanns vgg i vgg men poliserna valde att sitta p hnderna. Mjligen p order "uppifrn" d Putin sg en chans att kunna beskylla Ukraina.

Putins lgner om terrorddet avsljas nu ver hela den fria vrlden och alla vet att det var IS-Khorasan som ocks tagit p sig ddet tv gnger varav en gng med detaljerade filmbevis.

Lukajenko vittnade offentligt om att Putin ljg om flyktvgen. Luka vittnade offentligt om att IS stoppades nr de tnkte korsa grnsen till Belarus.

Ergo - Putin r en simpel lgnhals vrre n Bagdad Bob. Och internationellt efterlyst fr kidnappning och krigsbrott.
Citera
2024-04-03, 10:03
Medlem
0A0As avatar
Citat:

Troligen har vi sklet hr

Vad sugen jag blev p att strida. Gratis dckbyte, magnetrntgen efter striderna, samt infrysning av spermierna.
Citera
2024-04-03, 11:16
Bannlyst
Citat:

Troligen har vi sklet hr

Ryssarna har aldrig haft problem med att f frivilliga att befria ukraina, ukraina nato vet att de har frlorat och terror r frlorarens sista hopp.

Det hr terrorddet kommer inte vara det sista som drabbar kvinnor och barn, men som Ryssland ppekar kommer de ansvariga straffas.
Citera
2024-04-03, 11:49
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carmanato
Ryssarna har aldrig haft problem med att f frivilliga att befria ukraina, ukraina nato vet att de har frlorat och terror r frlorarens sista hopp.

Det hr terrorddet kommer inte vara det sista som drabbar kvinnor och barn, men som Ryssland ppekar kommer de ansvariga straffas.

Nu straffas ryssar, fr i sin iver gr snuten hrt t centralasiater, s de ker hem; med pfljd att ingen hmtar sopor o.s.v.
Citera
2024-04-03, 12:33
Medlem
DikTs avatar
Det r verkligen mrk humor att beskda hur propagandan jobbar vertid fr att spinna terrorddet som ngon annans fel.

Om USA inte hade varnat Ryssland ang. terrorddet:
"Aha, ni varnade oss inte. Allts lg ni bakom ddet!"

Om USA hade varnat Ryssland med detaljinfo:
"Aha, ni visste vad som skulle ske. Allts lg ni bakom ddet!"

Som nu nr USA varnade Ryssland i allmnna ordalag:
"Aha, ni hade mer info men berttade inte allt. Allts lg ni bakom ddet!"

https://www.youtube.com/watch?v=wiayj7xTPrM
Citera
2024-04-03, 13:59
Medlem
diseuses avatar
Nu bekrftar Washington Post att nr den amerikanska underrttelsetjnsten varnade Moskva innan terroristattacken den 22 mars s inkluderade det en specifik hnvisning till att konsertarenan Crocus City Hall var den avsedda mltavlan.

Klla: U.S. told Russia that Crocus City Hall was possible target of attack
Citera
2024-04-03, 14:11
Medlem
0A0As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Nu bekrftar Washington Post att nr den amerikanska underrttelsetjnsten varnade Moskva innan terroristattacken den 22 mars s inkluderade det en specifik hnvisning till att konsertarenan Crocus City Hall var den avsedda mltavlan.

Klla: U.S. told Russia that Crocus City Hall was possible target of attack

Lst artikel, men jag hann kopiera detta. Det verkar som att USA inte bara varnade om Crocus City Hall som en mjlig mltavla.

Citat:
Despite the lack of effective security at Crocus City Hall, there are indications that the Russian government, at least initially, took seriously Washingtons warning which included information about Islamic State plans to attack a synagogue, according to one U.S. official. The day after Moscow received that information, the FSB announced that it had prevented an Islamic State attack on a synagogue in Moscow.
Citera
2024-04-03, 14:13
Medlem
Citat:
Judge Andrew Napolitano r s oberoende ngon kan bli. Sen att det sticker i ronen p er nr Ritter pratar om sanningen kan inte jag r fr. Det finns ven andra oberoende som bekrftar vad Ritter sger. Det r fd militrer med lng erfarenhet och stor kunskap inom militr underrtelsetjnst som kommer med likadana uppgifter. MacGregor tex. Men s lnge folk sticker sina hjrnlsa huvuden i sanden likt strutsar, kommer dom aldrig att f sej en helletsbild av vad det r som pgr.

Du svara p ngot annat n vad jag skrev vilket tyder p att du tminstone r medveten om att du har fel i sak.

MacGregor har inte direkt varit kirurgisk i sina pstenden, Panagiotis Lafazanis r knappast oberoende d han t.o.m. gjort propaganda fr Rysslands sak.

Mina exempel om Rysslands framgngar och Ukrainas korruption r det att stoppa huvudet i sanden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in