Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-22, 22:52
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Faktiskt väntat att BIK slår ut Tälje som bara kan vinna mot bottenlagen. Tälje låg sist i interna topp 6 tabellen och är ju det laget med minst chans att nå SHL.

Missräkning av SSK att välja laget som gått bäst, efter Brynäs, från omgång 30 till 52.
2024-03-22, 22:55
  #134
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

Fortfarande full?

Varför skulle inte Nyström träna om han var ok?
Du vet det var domarna som dömde utvisningen på Everberg? Hur det gick med Nyström spelade ingen roll för hur domarna dömde! Men det tog i huvudet då vet både du och jag hur domarna dömer!

Citat på cry baby i media?

Han armbågstacklade Joel från blindsidan, rakt i ansiktet. Inget illa menat, men Everberg är korkad. Jag tycker ligan måste inse vad som händer och skydda spelarna bättre. Den tacklingen var helt galen, och det var vad jag sa till honom, fast med andra ord. Jag skrek till honom att ”gör du något liknade igen får du med mig att göra”, säger Groleau till Värmlands Folkblad.

Groleau, vilken jättebebis. Blindside ....


och

Mitell igår efter matchen om Everbergs tackling "Han tar några extra skär" när Everberg glider in i tackling. Där gick fan nästa topplocket allt för att dom ska granska de.


Kolla Everberg glider in mot tacklingen
2024-03-22, 22:56
  #135
Medlem
perry2s avatar
Godnatt match i Morrn
2024-03-22, 22:58
  #136
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Rydén, vilken ersättare det är.
Rydén är en jävla stjärna!

Tack som fan, IKO. <3 Haveriet i onsdags är redan glömt.
2024-03-22, 23:01
  #137
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Rydén är en jävla stjärna!

Tack som fan, IKO. <3 Haveriet i onsdags är redan glömt.

Ryden skall fortsätta
2024-03-22, 23:02
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Han armbågstacklade Joel från blindsidan, rakt i ansiktet. Inget illa menat, men Everberg är korkad. Jag tycker ligan måste inse vad som händer och skydda spelarna bättre. Den tacklingen var helt galen, och det var vad jag sa till honom, fast med andra ord. Jag skrek till honom att ”gör du något liknade igen får du med mig att göra”, säger Groleau till Värmlands Folkblad.

Groleau, vilken jättebebis. Blindside ....


och

Mitell igår efter matchen om Everbergs tackling "Han tar några extra skär" när Everberg glider in i tackling. Där gick fan nästa topplocket allt för att dom ska granska de.


Kolla Everberg glider in mot tacklingen

Ja men det där är kommentarer direkt vid matchslut. Det vet väl alla hur sånt funkar, särskilt i slutspel. Att flytta fokus, försvara sitt lag i alla lägen. Idag var allt lugnt och fokus på lördag. Både du och jag vet att omvänt så skulle tongångarna varit lika i Röglelägret.

I morgon kör vi igen!
2024-03-22, 23:02
  #139
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ryden skall fortsätta
Han var ju fantastisk redan i SHL-debuten i vintras. Var det inte mot Rögle, till och med?

Riktigt fynd.
2024-03-22, 23:04
  #140
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Han var ju fantastisk redan i SHL-debuten i vintras. Var det inte mot Rögle, till och med?

Riktigt fynd.

Mot Rögle... han tog ALLT
2024-03-22, 23:05
  #141
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

I morgon kör vi igen!

Vi kör i Morrn

Jag kaxar mot Fbk kids...för de var så stöddiga innan serien startade
2024-03-22, 23:08
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Vi kör i Morrn

Jag kaxar mot Fbk kids...för de var så stöddiga innan serien startade

Lugnt!
2024-03-22, 23:10
  #143
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Mot Rögle... han tog ALLT
Om Tingsryd är beredda att släppa honom kan han få spela SHL-hockey i Oskarshamn nästa säsong. Tar för givet att han vaktar målet nu på söndag till att börja med.
2024-03-22, 23:21
  #144
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Quenville är en säkerhetsrisk i alla matcher... spelar på chans varje match
Han försvinner nog om IKO åker. Så här: jag blir glad om åtminstone Engsund stannar.

Lodin,

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback