Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-24, 01:28
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Uppenbarligen så rörde ju händelseförloppet upp en hel del känslor inom dig, bra film ju

Kan du berätta vad du menar med det jag citerade?


Gjorde du narr av mig?

Dåliga känslor. Alltså inte bra.


Berätta mer.
Citera
2024-03-24, 01:34
  #14
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB9cr7
Kan du berätta vad du menar med det jag citerade?


Gjorde du narr av mig?

Dåliga känslor. Alltså inte bra.


Berätta mer.

Absolu menade inte att gjorde narr av dig. Jag vet vad du menar, slutet när hans as till fru utpressar honom är väl nästan det perfekta känslan av det jag eftersöker. Det är ju där han förlorar allt. Allt
Citera
2024-03-24, 01:39
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Absolu menade inte att gjorde narr av dig. Jag vet vad du menar, slutet när hans as till fru utpressar honom är väl nästan det perfekta känslan av det jag eftersöker. Det är ju där han förlorar allt. Allt
Varför skulle detta vara något du eftersöker?
Sådant här skit jag undviker.
Citera
2024-03-24, 01:44
  #16
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB9cr7
Varför skulle detta vara något du eftersöker?
Sådant här skit jag undviker.

Ok din jävla fitta, skit i och hänga i tråden dååååå
Citera
2024-03-24, 01:48
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Ok din jävla fitta, skit i och hänga i tråden dååååå
Så du gjorde narr av mig…

Ärligt så hatar jag sådana här filmer men kan diskutera det. Förstår du?


Varför tycker du om sådana filmer?


Har du något tips på en film som arbitrage fast fast det är omvända roller, att det är en man som gör något liknande mot en kvinna?
Citera
2024-03-24, 02:28
  #18
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB9cr7
Va? Du sade att han drack 40 koppar kaffe (var det svart kaffe?) och att han rökte 6 paket cigarretter varje dag, därför frågade jag vilken ålder han dog, hur hans livstil såg ut. Berätta mer.
Han lever fortfarande. Född 1943. Mest känd för en tes om att det inte kan ha funnits gaskammare i Auschwitz bl.a. Förintelseförnekare alltså. Har också utvecklat elektriska stolen och andra metoder för hur man dödar folk som har fått dödsstraff som han sålt till flera delstater och blivit rik på. Hur hans livsstil såg ut vet jag inte då jag inte heller sett dokumentären men antar att det framkommer i... dokumentären.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback