• 9
  • 10
2024-06-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Med psykiska besvär har det nog gått från svårt till omöjligt. Så tar du det ur det så blir det bättre och du mår bättre och det kommer synas och göra dig mer attraktiv.
Jag förstår hur du tänker. Men när jag mådde på topp så gick det inte heller. Det har aldrig gått för mig.
Citera
2024-06-12, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag förstår hur du tänker. Men när jag mådde på topp så gick det inte heller. Det har aldrig gått för mig.
Tror att du fokuserar allt för mycket på att hitta någon som ska "lösa" alla dina problem. INGEN vill ha ett sådant ansvar.
Du måste må bra själv för att ens ha en chans att hitta någon och du verkar vara rätt långt bort därifrån just nu.
Citera
2024-06-29, 19:05
Medlem
Överallt ser man dessa par gå runt och hålla handen i detta fina sommarväder. Fina tjejer överallt men jag har aldrig fått uppleva det trots att jag är medelålders. Så jävla surt det känns.

Vill inte ge mig in i incelrörelsen men jag känner mig verkligen som Elliot Rodger idag.
Citera
2024-06-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Överallt ser man dessa par gå runt och hålla handen i detta fina sommarväder. Fina tjejer överallt men jag har aldrig fått uppleva det trots att jag är medelålders. Så jävla surt det känns.

Vill inte ge mig in i incelrörelsen men jag känner mig verkligen som Elliot Rodger idag.
Felet är ditt, du är kräsen. Nöj dig med feta Britta 46 år som jobbar på COOP.
Citera
2024-07-10, 22:57
Medlem
Ako-s avatar
Du kan alltid ge dig på en sån smalbensförlängning i utlandet för att addera en 10 cm
Citera
2024-07-10, 23:44
Medlem
Förhållande är överskattat. Skaffa fler vänner istället och ta upp ett tiotal hobbys så har du att pyssla med länge!
Citera
2024-11-10, 13:21
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsaw
Utseendet spelar ingen roll, även Quasimodo lyckades ju med att få en tjej trots sin puckelrygg och att han lever ensam i ett klocktorn
Han fick inte en tjej.
Citera
2024-12-18, 17:56
Medlem
Jag börjar tro att det är helt kört för mig. Börjar närma mig en 40-års krig känner jag och har inte ens varit i närheten av en partnerrelation. 0 matchningar på Tinder oavsett hur mycket jag betalar och på typ krogen märker man att tjejerna bara vänder ryggen. Med mina förutsättningar känns det som att jag borde ta mitt liv?
Citera
2024-12-18, 19:29
Medlem
Det finns hjälp att få. Snälla vänd dig till vårdcentralen och be om att få tid med en psykolog. Det är super tråkigt och sorgligt att leva utan romantisk kärlek, men det finns andra saker du kan förhoppningsvis hitta glädje i, som till exempel ett roligt jobb eller nån hobby. Du kan även träna på gymmet eller joina nån klubb. I såna sammanhang kan du träffa andra likasinnade och skaffa dig ett socialt nätverk, vilket kan ge dig självförtroende. På den vägen, antingen via jobbet/hobbyn eller via framtida vänner och bekanter kan du säkert träffa nån. Inte värt att ta sitt liv, du är fortfarande ung och det kan hända så mycket bra i ditt liv än! Massa kramar till dig!!! ♥️♥️♥️
Citera
2025-01-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaKalla1
Det finns hjälp att få. Snälla vänd dig till vårdcentralen och be om att få tid med en psykolog. Det är super tråkigt och sorgligt att leva utan romantisk kärlek, men det finns andra saker du kan förhoppningsvis hitta glädje i, som till exempel ett roligt jobb eller nån hobby. Du kan även träna på gymmet eller joina nån klubb. I såna sammanhang kan du träffa andra likasinnade och skaffa dig ett socialt nätverk, vilket kan ge dig självförtroende. På den vägen, antingen via jobbet/hobbyn eller via framtida vänner och bekanter kan du säkert träffa nån. Inte värt att ta sitt liv, du är fortfarande ung och det kan hända så mycket bra i ditt liv än! Massa kramar till dig!!! ♥️♥️♥️
Tack, men jag har varit på måååååååånga besök hos vårdcentralen. Det hjälper inte. Ikväll är en sådan kväll när jag mår så jävla dåligt igen. Hatar att vara ensam varenda jävla helg. Aldrig få en kram. Eller få känna att någon tycker om mig. Jag är så jävla olycklig.
Citera
2025-01-19, 21:13
Medlem
Jesus144s avatar
Vad vet du om dessa röster? Vet du verkligen vad som pågår? Vill du veta? Vill du bli fri? Väntar på ditt svar... <3
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in