Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-04-08, 00:18
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kul med någon som är mer fixerad vid zeppelinaren än jag,
Det jag är fixerad vid är att det tydligen bara fanns ett par zeppelinägare i Sverige då så hur jävla svårt kan det vara att plocka fram lite info om dessa! Om någon av dem fortfarande lever idag så kan väl TV-4 Felix plocka in honom för en intervju eller nåt, och be om ett foto på farkosten där det lyser så där fint och mysigt ur ballongen
https://i.ibb.co/3hvdgLN/UFO-zeppelinare-1.png


Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
och vad du säger är att det onekligen innebär att det var utomjordingar som lever på att andas vätgas eller heliumgas som körde Zeppelinaren
Ja det måste helt klart ha varit utomjordingar som lånade zeppelinaren av zeppelinägaren och som satt i gasutrymmet i ballongdelen och buskörde så att farkosten nästan nuddade trädtopparna den där kvällen över Hällefors, eftersom det bara är riktiga UFOn som gör så!
https://i.ibb.co/HNWQJ0s/UFO-zeppelinare-2.png
Citera
2024-04-08, 00:47
  #50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Jobbigt att titta på. Felix pratar som en femåring.

Håller med.
Men i programmet "Felix stör en ingen gör" så var han ganska ok. Var något år sen det gick. 10?
Citera
2024-04-08, 01:01
  #51
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer-1
Det jag är fixerad vid är att det tydligen bara fanns ett par zeppelinägare i Sverige då så hur jävla svårt kan det vara att plocka fram lite info om dessa! Om någon av dem fortfarande lever idag så kan väl TV-4 Felix plocka in honom för en intervju eller nåt, och be om ett foto på farkosten där det lyser så där fint och mysigt ur ballongen
https://i.ibb.co/3hvdgLN/UFO-zeppelinare-1.png



Ja det måste helt klart ha varit utomjordingar som lånade zeppelinaren av zeppelinägaren och som satt i gasutrymmet i ballongdelen och buskörde så att farkosten nästan nuddade trädtopparna den där kvällen över Hällefors, eftersom det bara är riktiga UFOn som gör så!
https://i.ibb.co/HNWQJ0s/UFO-zeppelinare-2.png

Exakt sådan zeppelinare kunde man köpa på Teknikmagasinet för kanske 10-15 år sedan. Helium-flaska tillkom. Tänkte störa ryssarna med den. (Bor vid konsulatet). Bara en fylle-grej jag kom på i ett årsskifte, nyårsnatt 2010 kanske. Blev bara en tanke..
Citera
2024-04-09, 21:23
  #52
Medlem
Crapmagics avatar
En tjej som jobbar med psykadelia flum har tagit ayahuasca och upplever att hon har
haft sex med ufon
Citera
2024-04-10, 14:20
  #53
Medlem
lunarluddes avatar
Ganska bra dokumentär men tycker den är för oseriös ofta med massa svammel men ändå sevärd då jag är intresserad av ufo och rymden i allmänhet.
Citera
2024-04-11, 08:54
  #54
Medlem
Psykoterapeuten som varit gravid med en alien i tre månader, hur visste hon säkert att hon var gravid? Sedan upphörde graviditeten efter tre månader. Om hon helt säkert var gravid borde det finnas bevis på det.
Citera
2024-04-11, 20:54
  #55
Medlem
TokyoBarns avatar
Någon som vet vad den tv-spels låten heter i sista avsnittet när han snackar om teorin att allt vi upplever bara är en simulation, likt ett tv-spel?
Citera
2024-04-13, 01:45
  #56
Medlem
Crapmagics avatar
Agneta Sjödin jobbar på en exakt kopia av det här programmet, varför slog sig Felix inte ihop med henne istället för den där virrpannan? kan han inte jobba med kvinnor?
Citera
2024-04-13, 05:34
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Agneta Sjödin jobbar på en exakt kopia av det här programmet, varför slog sig Felix inte ihop med henne istället för den där virrpannan? kan han inte jobba med kvinnor?

Är det hennes podd du tänker på, eller har hon börjat jobba på en tv-serie?
Citera
2024-04-16, 21:48
  #58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
En jordisk sten, utan metall.
Säger du för att du visste om att man redan undersökt den stenen ja

Det blir ointressantare för varje avsnitt, nu framstår det mest spektakulära
iatt Herngren tar ordet massinvandring i munnen samtidigt som han osynliggjorde Nour men framhävde Pernilla, och att den där kvinnliga kulturarbetaren tycker om Miljöpartiet genom att skicka fram Alice Bah
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-16 kl. 21:59.
Citera
2024-04-16, 23:27
  #59
Medlem
Det var som förväntat, papi raul och utomjordingarn.

Tråkigt.
Citera
2024-04-18, 10:01
  #60
Medlem
Felix är alldeles för tramsig och jag förstår att amerikanerna inte ville vara med då de hört att programmet drev med UFO-rörelsen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback