Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-03-28, 21:24
  #61
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ni skall ha mantas med handduk runt halsen.... ej i mål
Filip är skillnaden.
2024-03-28, 21:26
  #62
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Filip är skillnaden.

När Filip var i Kristianstad tränade han med Rögles målvakter

Kristianstad är Hangaroundklubb till Rögle
2024-03-28, 21:30
  #63
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ni skall ha mantas med handduk runt halsen.... ej i mål

Yes, ska kolla med ståplats om inte de kan knöka in en supporter till, verkar vara bäst så
2024-03-28, 21:33
  #64
Medlem
Krupniks avatar
Rättvis seger i Leksand, vi kan inte förvänta oss att Lasse skall bära oss hela vägen. Samtidigt är förstakedjan osynlig och det finns flera andra som behöver lyfta sig ett snäpp. Å andra sidan är serien återigen till vår favör och kan resten av laget vakna upp så finns det mycket att hoppas på.
2024-03-28, 21:35
  #65
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krupnik
Rättvis seger i Leksand, vi kan inte förvänta oss att Lasse skall bära oss hela vägen. Samtidigt är förstakedjan osynlig och det finns flera andra som behöver lyfta sig ett snäpp. Å andra sidan är serien återigen till vår favör så man kan ju hoppas.
Mäktiga LIF är oftast bättre på bortaplan.
Roger Rönnberg stod och grinade när Salo körde superdefensiv och bara fiskade spelvändningar, i första körde Fusklunda exakt samma taktik, men då är det bra hockey.
2024-03-28, 21:39
  #66
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Rönnqvist, så RUUUSKIGT NÄRA att kvittera

Slår LIF ut Fusklunda så har egentligen Fusklunda vunnit SM-Guld fast delat med FBK enligt Rönnqvist.

Dina analyser håller mellanstadienivå.

Att media fokuserar lite mer på de lag som intresserar och engagerar mest folk är något jag tänker man bara får tugga i sig. Om inte blir det jobbigast för dig själv.

LIF gillar ju att odla myten om att de skulle vara hela Sveriges lag. Jag tänker att det tyder mer på att ingen kan eller vill bo i Dalarna och det finns klickar av utflyttade masar lite här och där.

Vilka lag som har flest anhängare går ju att mäta.
https://sverigesradio.se/artikel/pop...gront-och-vitt
2024-03-28, 21:41
  #67
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Dina analyser håller mellanstadienivå.

Att media fokuserar lite mer på de lag som intresserar och engagerar mest folk är något jag tänker man bara får tugga i sig. Om inte blir det jobbigast för dig själv.

LIF gillar ju att odla myten om att de skulle vara hela Sveriges lag. Jag tänker att det tyder mer på att ingen kan eller vill bo i Dalarna och det finns klickar av utflyttade masar lite här och där.

Vilka lag som har flest anhängare går ju att mäta.
https://sverigesradio.se/artikel/pop...gront-och-vitt
Tur för dig att dagverksamheten är stängd i morgon, jag kommenterar Viaplays mongogäng, att vänsterpartisterna i GBG har ett lag att hålla på är inte mitt problem.
2024-03-28, 21:53
  #68
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tur för dig att dagverksamheten är stängd i morgon, jag kommenterar Viaplays mongogäng, att vänsterpartisterna i GBG har ett lag att hålla på är inte mitt problem.

Mellanstadiet, som sagt.

Jag kollade snabbt med de lokala kommunisterna. De svarar att de skiter i hockey. Något om att utrustningen är skitdyr och bara för överklassens kids. De har fullt upp med att planera revolutionen och att trigga en ny grön våg. Mumlade om att flytta ut på landet, äta mossa o skit helt off the grid. Jag tipsade om Dalarna och trakterna runt Leksand. Att det behövs inflyttning dit. Verkade som att de nappade ... Håll till godo.
2024-03-28, 22:22
  #69
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Mellanstadiet, som sagt.

Jag kollade snabbt med de lokala kommunisterna. De svarar att de skiter i hockey. Något om att utrustningen är skitdyr och bara för överklassens kids. De har fullt upp med att planera revolutionen och att trigga en ny grön våg. Mumlade om att flytta ut på landet, äta mossa o skit helt off the grid. Jag tipsade om Dalarna och trakterna runt Leksand. Att det behövs inflyttning dit. Verkade som att de nappade ... Håll till godo.
Som skrivet, dina kommentarer har inget med matchen att göra, att Fusklunda öppnar upp sig (Har otrolig press enligt Rönnqvist) vilket ger LIF möjlighet att göra mål. Att kommentatorerna ensidigt lyfter några lag likt FBK och Fusklunda är ett faktum för alla utom en runkande spårvagnschaufför i hjärtat av Göteborg.
2024-03-28, 22:55
  #70
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Som skrivet, dina kommentarer har inget med matchen att göra, att Fusklunda öppnar upp sig (Har otrolig press enligt Rönnqvist) vilket ger LIF möjlighet att göra mål. Att kommentatorerna ensidigt lyfter några lag likt FBK och Fusklunda är ett faktum för alla utom en runkande spårvagnschaufför i hjärtat av Göteborg.

Okej. Högstadieanalys då?

Att media fokuserar på de lag som har flest fans och engagerar flest folk är naturligt. Om du vill ändra på det ... varsågod. Kanske lyckas man med det i en kommunistisk diktatur, men än så länge gäller marknadsekonomi i Sverige. Jag är numera tjenis med kommunisterna i Götet (tack vare hockeysnacket tidigare) och det verkar som om att diktaturen dröjer.

Den runkande spårvagnschaffören är oroande. Som tur är skyddsombudet en av kommunisterna som jag snackade hockey med tidigare i kväll. Chaffisen kan ju inte få sparken men kommer sannolikt att omplaceras. En hockeybuss i Dalarna nämndes https://www.leksandsif.se/match/hockeybussen. Bra på sätt och vis att han kommer bort från sin nuvarande miljö. Trist om han fortsätter att runka och sprutar massor av säd över oskyldiga LIF supporters. Tur att det av sperma vita hemmastället har ett undantag från SHLs regler.
__________________
Senast redigerad av klemenza 2024-03-28 kl. 23:30.
2024-03-29, 00:50
  #71
Medlem
karlsoons avatar
35 sidor igår när Rögle spelade. Bara 6 sidor matchdisskution idag. Rögle hela Sveriges lag
2024-03-29, 02:01
  #72
Medlem
Wikegård angående Norén på TV4 "Det snurrar lite i kontoret"
Det är även kul att höra Wikegård och den andra mörkhåriga bögen
få orgasm när Malte Strömwall kommer över blå.
Åhh nu kommer Malte jaaaa... Nej
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback