Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-03-31, 08:58
  #25
Medlem
Slöddret fattar fortfarande att problemet är hur han förhåller sig det till detta nu i vuxen ålder
Citera
2024-03-31, 14:26
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Denna händelse var mer än 20 år innan rubriceringen våldtäkt mot barn kom på plats.

Vad spelar det för roll?
Barn kunde inte bli traumatiserade förr i tiden eller vad är det du vill få fram?
Citera
2024-03-31, 15:38
  #27
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vad spelar det för roll?
Barn kunde inte bli traumatiserade förr i tiden eller vad är det du vill få fram?

Att det var ett konstruerat begrepp, snarare än någon täkt med våld.
Citera
2024-04-01, 09:03
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Att det var ett konstruerat begrepp, snarare än någon täkt med våld.

Hänger du upp dig på ordalydelsen?
Ett barn blev utnyttjad sexuellt av en pedofil och du pratar om teknikaliteter.
Att man inte kommit så långt i lagstiftningen då betyder inte att det inte var en våldtäkt, för idag klassas det som en. Mot barn dessutom vilket det är extra hård bestraffning på.

Dogge är offret här.
Citera
2024-04-01, 09:28
  #29
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Hänger du upp dig på ordalydelsen?
Ett barn blev utnyttjad sexuellt av en pedofil och du pratar om teknikaliteter.
Att man inte kommit så långt i lagstiftningen då betyder inte att det inte var en våldtäkt, för idag klassas det som en. Mot barn dessutom vilket det är extra hård bestraffning på.

Dogge är offret här.

Fast det är faktiskt möjligt att Dogge och hand gäng knattar utnyttjade 15-åringen i grupp.

Men ja, jag hänger upp mig på ordet, det är ordvrängeri att kalla det för våldtäkt om det är som du tänker dig.
__________________
Senast redigerad av Blandadajente 2024-04-01 kl. 09:34.
Citera
2024-04-01, 10:59
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Fast det är faktiskt möjligt att Dogge och hand gäng knattar utnyttjade 15-åringen i grupp.

Men ja, jag hänger upp mig på ordet, det är ordvrängeri att kalla det för våldtäkt om det är som du tänker dig.

Suck!
Skall du få det till att Dogge då 8 år ingick i ett våldtäktsgäng?
Du greppar efter halmstrån.

När en 15-åring sexuellt utnyttjar ett barn på åtta år så är det ta mig fan våldtäkt.
Citera
2024-04-01, 11:09
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Suck!
Skall du få det till att Dogge då 8 år ingick i ett våldtäktsgäng?
Du greppar efter halmstrån.

När en 15-åring sexuellt utnyttjar ett barn på åtta år så är det ta mig fan våldtäkt.
Och Dogge tycker att våldtäkt på barn är en kul grej. Även att ett våldtaget barn hamnade på sjukhus efter övergreppet av att ha fått armen bruten av våldtäktsförövarens pappa tycker han är något att skratta åt.
__________________
Senast redigerad av Ipsi 2024-04-01 kl. 11:15.
Citera
2024-04-01, 11:25
  #32
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Suck!
Skall du få det till att Dogge då 8 år ingick i ett våldtäktsgäng?
Du greppar efter halmstrån.

När en 15-åring sexuellt utnyttjar ett barn på åtta år så är det ta mig fan våldtäkt.

Nä, det förekom väl inslag av tjatsex från pojkarnas sida men det är ta mig fan inte våldtäkt.
Citera
2024-04-01, 13:31
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Nä, det förekom väl inslag av tjatsex från pojkarnas sida men det är ta mig fan inte våldtäkt.

Tjatsex från någon som är 8 år?
Dessutom, du som hävdade att våldtäkt mot barn inte fanns för 20 år sedan drar nu till med ett ord som inte fanns då, intressant.

Är det inte bättre att du släpper allt ihop om att flickan skall vara något slags offer och att Dogge, 8 år är en förövare?

Nu har du dragit tjatsex och att Dogge, 8 år och hans polare skulle syssla med överfallsvåldtäkt. Vad är nästa grej?
Du tycker inte du börjar spåra ur lite?

Dogge var ett åttaårigt barn som blev våldtagen av en 15-årig flicka.
Även tjejer kan vara pedofiler och syssla med våldtäkt av barn.
Citera
2024-04-01, 13:35
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och Dogge tycker att våldtäkt på barn är en kul grej. Även att ett våldtaget barn hamnade på sjukhus efter övergreppet av att ha fått armen bruten av våldtäktsförövarens pappa tycker han är något att skratta åt.

Jag har inte hört intervjun men du tror inte det kan vara en skyddsmekanism av något traumatiskt?
Varför skylla på offret hur denne reagerar?
Citera
2024-04-01, 14:52
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Jag har inte hört intervjun men du tror inte det kan vara en skyddsmekanism av något traumatiskt?
Varför skylla på offret hur denne reagerar?
Att göra störda saker och skada andra är alltid en reaktion på något traumatiskt.

Att det är för att man är störd som man som vuxen skrattar åt barnvåldtäkter gör inte att man ska få skratta i offentligheten.
__________________
Senast redigerad av Ipsi 2024-04-01 kl. 15:23.
Citera
2024-04-01, 15:24
  #36
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Tjatsex från någon som är 8 år?
Dessutom, du som hävdade att våldtäkt mot barn inte fanns för 20 år sedan drar nu till med ett ord som inte fanns då, intressant.

Är det inte bättre att du släpper allt ihop om att flickan skall vara något slags offer och att Dogge, 8 år är en förövare?

Nu har du dragit tjatsex och att Dogge, 8 år och hans polare skulle syssla med överfallsvåldtäkt. Vad är nästa grej?
Du tycker inte du börjar spåra ur lite?

Dogge var ett åttaårigt barn som blev våldtagen av en 15-årig flicka.
Även tjejer kan vara pedofiler och syssla med våldtäkt av barn.

Haha fan vad du spårar.

Det var en kille i gänget med gipsad arm som inte fick provknulla nåt förrän de tjatade.

Dogge provkörde med brallorna på, så även i din fantasivärld hade det blivit svårt att få till våldtäkt oavsett vem man anklagar i det fallet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback