Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-04-12, 12:00
  #61
Medlem
Nån som har erfarenhet av tex fetsugning?
Citera
2024-04-12, 16:30
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av confidential-user
Ja men jag bara kollade mig för om någon hade specifik info om något utomlands men visst könns nog Sverige som det seriösaste o dyl. Ja det är individ där det även ligger i mitt intresse att vikten minskar. Tycker inte att man måste skita i sånt bara för att man börjat bli långvariga. Känns nästan kört om man helt ska förlita sig på ren motivation hos denna individ. En del löst snack men ännu mindre verkstad. Ja har ju inte heller nån drömkropp men är ändå den mer intresserade rent almänt. Ska försöka lägga om min egen kost (även om det isf direkt ju väl bara når mitt resultat) Knepigt de där med vikten verkar det som. Tex näsan🤥 är ju ofta ett större ingrepp men där är ju resultatet mer permanent. Dubbelhaka verkar völ också mer permanent?

Ditt resonemang är, snällt sagt, osammanhängande!
Först viktminskning och sen blandas slutligen näsplastik in i sammanhanget 🤔
Hoppas att ditt operationsprojekt lämnar dig illa kvickt!
Lägg dig istället själv under kniven om du vill experimentera 😘 Låter som att det finns överflödigt fett på dig också!
Sen finns det förmodligen rättstavningskurser i svenska på nätet 🙊😉
__________________
Senast redigerad av sheuer77 2024-04-12 kl. 16:35.
Citera
2024-04-14, 12:45
  #63
Medlem
Dmp?
Citera
2024-04-14, 15:36
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheuer77
Ditt resonemang är, snällt sagt, osammanhängande!
Först viktminskning och sen blandas slutligen näsplastik in i sammanhanget 🤔
Hoppas att ditt operationsprojekt lämnar dig illa kvickt!
Lägg dig istället själv under kniven om du vill experimentera 😘 Låter som att det finns överflödigt fett på dig också!
Sen finns det förmodligen rättstavningskurser i svenska på nätet 🙊😉
Var väl inte så värst farligt med stavningen (knivgt på smekskärm). Nä men näsoperation var bara ett exempel på att det flesta andra kroppsdelar är lättare att få ett mer permanent resultat med. Jag är ju beredd att bidra ekonomiskt (dvs själv bidra till hjälp mm) så det är ju att isf ta ansvar o dyl.
__________________
Senast redigerad av confidential-user 2024-04-14 kl. 15:39.
Citera
2024-04-14, 15:40
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Y
Dmp?
Dmp förkortning för?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback