Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-04-11, 13:14
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Varför fortsätter du med dina dumma inlägg? Jag har hela tiden skrivit att Dogge inte tar det här som hände honom på allvar. Att dom flesta andra barn som utsatts för pedofiler har ett jävligt dåligt minne av det förstår väl dom flesta? Du tror och hoppas. Att dom som utsätts för pedofiler blir pedofiler. Du skriver som en pedofil. Du önskar att du blev utnyttjad av äldre kvinnor och män som liten. En fantasi du fått som vuxen.

Dom enda på Dumpen som på riktigt blivit utnyttjade av pedofiler är Sara och Patrik. Det förstår alla förutom du.

Och än en gång. Visa vart Dogges erkännande att han var äldre för 40år sedan finns att höra eller läsa.
Så du tycker som Dogge att händelsen var helt ok, bara skoj när sånt händer?

Tror du alla andra inblandade tyckte händelsen var helt ok? Tjejen i tältet? Åttaåringen som fick armen bruten?
Citera
2024-04-11, 13:28
  #62
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så du tycker som Dogge att händelsen var helt ok, bara skoj när sånt händer?

Tror du alla andra inblandade tyckte händelsen var helt ok? Tjejen i tältet? Åttaåringen som fick armen bruten?

Nej... det är ju det jag skrivit att jag inte tycker. Fler gånger. Du förstår inte vad folk skriver till dig. Vet bara det Dogge sagt. Inte hör något om vad hans kompisar tycker om det här idag.

Klart att en pappa blir förbannad när han upptäcker en massa ungar som har sex med ens 15åriga dotter. Och att tjejen fick sig en rejäl utskällning, minst, det är självklart. 8åringar är små och en vuxen mans kraft kan bryta armen av en 8åring ganska lätt.

Nu lägger jag ner den här diskussionen med dig. Du ställer bara dumma frågor och skriver saker som du senare inte kan bevisa. Speciellt det att Dogge erkänt att han var äldre. Det undviker du svara på varje gång. Så varför ska jag svara dig när du citerar mig?
Citera
2024-04-11, 13:33
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Nej... det är ju det jag skrivit att jag inte tycker. Fler gånger. Du förstår inte vad folk skriver till dig. Vet bara det Dogge sagt. Inte hör något om vad hans kompisar tycker om det här idag.

Klart att en pappa blir förbannad när han upptäcker en massa ungar som har sex med ens 15åriga dotter. Och att tjejen fick sig en rejäl utskällning, minst, det är självklart. 8åringar är små och en vuxen mans kraft kan bryta armen av en 8åring ganska lätt.

Nu lägger jag ner den här diskussionen med dig. Du ställer bara dumma frågor och skriver saker som du senare inte kan bevisa. Speciellt det att Dogge erkänt att han var äldre. Det undviker du svara på varje gång. Så varför ska jag svara dig när du citerar mig?
Men du tycker att det är lämpligt att en vuxen man sitter och skrattar åt att små barn blir utsatta för en pedofil och sen får armarna brutna av pedofilens pappa?

(Jag har inte sagt ett ord om hur gammal Dogge var.)
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback