Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-03, 13:42
Medlem
Undrar bara hur man extraherar amfetamin (Pulver) Till ngra a4 papper kan ngon ge en guide och visa hur man gr?

Och ska jag anvnda mig utav akravell papper eller vad blir bst?

// Over N Out
Citera
2024-04-03, 15:20
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogodling och drogtillverkning
/Moderator
Citera
2024-04-04, 15:24
Medlem
eltonkebabs avatar
Ls upp tjacket i ngot lsningsmedel och doppa pappret i det? Antar att du menar att du vill gra som LSD-lappar fast med tjack i stllet.

Vatten borde fungera men torkar lngsamt. Tror sprit fungerar ocks, men anvnd inte T-rd fr det har ett bittert medel i sig fr att folk inte ska dricka det. Metanol (trsprit) lser upp tjack och dunstar fort om du kan f tag i en flaska med det men tnk p att det r vldigt giftigt.

Du kan provkra med en knd mngd lsningsmedel frst fr att se hur mycket pappret suger upp. Mt upp t.ex 1 dl lsningsmedel, hll det i en ugnsform som du doppar pappret i och mt sen hur mycket lsningsmedel som r kvar i formen. Sen tar du mngd tjack per dos gnger det antal lappar du vill gra och lser upp det i den mngd lsningsmedel som ett ark suger upp. Voil!
Citera
2024-04-04, 17:42
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Ls upp tjacket i ngot lsningsmedel och doppa pappret i det? Antar att du menar att du vill gra som LSD-lappar fast med tjack i stllet.

Vatten borde fungera men torkar lngsamt. Tror sprit fungerar ocks, men anvnd inte T-rd fr det har ett bittert medel i sig fr att folk inte ska dricka det. Metanol (trsprit) lser upp tjack och dunstar fort om du kan f tag i en flaska med det men tnk p att det r vldigt giftigt.

Du kan provkra med en knd mngd lsningsmedel frst fr att se hur mycket pappret suger upp. Mt upp t.ex 1 dl lsningsmedel, hll det i en ugnsform som du doppar pappret i och mt sen hur mycket lsningsmedel som r kvar i formen. Sen tar du mngd tjack per dos gnger det antal lappar du vill gra och lser upp det i den mngd lsningsmedel som ett ark suger upp. Voil!
Bttre att anvnda isopropanol som lsningsmedel. Sen om du ska kka papper doppat i amfetamin s kommer du behva ta en jvla massa papper. jag har svrt att se att papper kan hlla ngra strre mngder tjack. Tjacket kommer frmodligen lgga sig som ett pulver p pappret och sen trilla av nr det torkat. S frmodligen r hela grejen en dlig id.

Jag hade istllet satsat p att gra amfetamin godis! Kp vodka ls amfetaminet och sen blanda det med yellow godis. Finns guider fr att gra THC godis borde fungera med amfetamin ocks.
Citera
2024-04-04, 18:19
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Bttre att anvnda isopropanol som lsningsmedel. Sen om du ska kka papper doppat i amfetamin s kommer du behva ta en jvla massa papper. jag har svrt att se att papper kan hlla ngra strre mngder tjack. Tjacket kommer frmodligen lgga sig som ett pulver p pappret och sen trilla av nr det torkat. S frmodligen r hela grejen en dlig id.

Jag hade istllet satsat p att gra amfetamin godis! Kp vodka ls amfetaminet och sen blanda det med yellow godis. Finns guider fr att gra THC godis borde fungera med amfetamin ocks.
Tnkte ocks att det inte kommer kunna hlla srskilt mycket per ark, men det kan fungera. Vet att det finns/funnits benzo-blotter med milligramdoser och rent amfetamin r aktivt i ganska sm doser. Amfetamintabletter frn apoteket (t.ex metamina, attentin) r ofta 10-20 mg.
Citera
2024-04-05, 01:59
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual

Alkohol r dligt lsningsmedel fr amfetamin, s vodka r nog det bsta d amfetamin lser sig hyfsat i vatten (vodka r en blandning av bda). Vodka avdunstar snabbare n enbart vatten. Hetta upp amfetaminet kommer skerligen ge missfrgningar p pappret. Flktar hade varit bttre.

Vanligt a4 papper kommer nog inte vara jtte bra fr det hr jobbet men har inte prvat s kan ha fel. Kommer behva ganska stor bit papper fr att lyckas klmma in en bra dos o f det att bli bra.

Dock som ni skrev kommer det skerligen lgga sig som ett lager p papperet men tror det gr att undvika hyfsat med mycket rent amfetamin.
Ett par aceton tvttar borde gra susen om amfetaminet redan r i bra kvalitet. Mycket jobb och en stor del av amfetaminet kommer antagligen frsvinna i tvtten. inte vrt mdan egentligen.

Annars r det nog amfetamin olja de det r mycket potent som hade varit det bsta men det r svrt o f tag i. Aldrig handskats med det s svrt o sga om det faktiskt skulle fungera bttre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in