Citat:
Ursprungligen postat av
flykick666
Jag läste nått på DMT nexus om att göra nånting med DMTn och lösa upp den i nån lösning. Sen kan man bara droppa en droppe ner i näsan och luta sig tillbaka. Man kunde göra den så stark så man får en hel breakthrough experience efter nån minut på bara en droppe.. Låter så sjukt smidigt
Inte kört det IV eller IM än, men får väl göra som PatrickEkwall skrev, " Man slår plattan i mattan, slänger bort verktyget på bordet, placerar pappret i armvecket och försvinner ner i oändligheten." Har kört ketamin IV, då har jag gjort så.. Men man brukar endå få mer tid än man tror man ska få innan man är helt borta. Man tänker det ska gå på 5 sekunder, men på keta så tar det kanske 40-60 sekunder innan man försvinner iväg i hålet
Polarn körde en Keta IV i mig, slockna typ direkt och trodde jag var däckad tills jag vaknade, men fått höra att jag var allt annat men inga detaljer -.-
Andra gången på keta utan research då med, gick sådär.. Fastnade halvägs inne i tältet i krypande ställning i ett riktigt mardröms K-hole på ca 4h, trodde jag blev galen permanent. Snorta väl en 0,9:a på Defqon 1 av alla ställen, blev tyldligen för mycket (har aldrig läst på om ket, bara dragit alfred & ladd). Och mina nya holländska polare sa att det var en come-down, då det var brist på röka och jag bad om nått för att sova och fick en påse utan direktioner haha.