Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-05, 17:37
  #1
Medlem
Vanstertrollets avatar
Sänds på Sportkanalen. Kul att dom visar både finska och schweiziska slutspelet där. Tappara med Grönborg i tränarbåset.
2024-04-05, 17:54
  #2
Medlem
Vanstertrollets avatar
1-0 Kalpa snyggt på kontring.
2024-04-05, 18:44
  #3
Medlem
welcometorealitys avatar
Huvudtråden dyker upp snart, heja Brynäs, men kul med Tappara också, och många blivande SHL spelare där.
2024-04-05, 18:47
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Huvudtråden dyker upp snart, heja Brynäs, men kul med Tappara också, och många blivande SHL spelare där.

Finska ligan är jävligt underskattad tycker jag

Otroligt många bra spelare i den ligan
2024-04-05, 18:50
  #5
Medlem
Vanstertrollets avatar
2-2 nu. Karlsson från Sverige senaste målskytt.
2024-04-05, 18:51
  #6
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Finska ligan är jävligt underskattad tycker jag

Otroligt många bra spelare i den ligan

Stämmer, underskattad tycker jag att den har aldrig varit, men man har ju sällan följt detta, men en oerhört bra liga som tyvärr är väl stängd så att ingen åker ut, eller har de öppnat serien nu, en modell för Sverige kanske?
2024-04-05, 18:56
  #7
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Stämmer, underskattad tycker jag att den har aldrig varit, men man har ju sällan följt detta, men en oerhört bra liga som tyvärr är väl stängd så att ingen åker ut, eller har de öppnat serien nu, en modell för Sverige kanske?

Alltså, man har ju en känsla av att spelare som inte riktigt håller i SHL för en roll som poänggörare går till Liiga. Men å andra sidan misslyckades Karlkvist där och kom hem och gjorde en massa poäng.

Stängd liga ja. Lite trist ändå.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback