Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-05, 22:20
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Som solskydd väldigt gassande dagar är det OK. Men som modegrej eller för att man är en lort-olle på landsbygden inte lika mycket.

Ska Rifalk till Schweiz efter säsongen som alla andra som vill ha cash?


Nej han skrev på för 2 mer år nyligen.
2024-04-05, 22:23
  #194
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Frågan är när vi hissar Joels. Tänker så snart som möjligt. Kanske under nästa säsong.

Annars har jag några andra favoriter vars tröjor aldrig kommer hissas pga de strikta kriterierna som VF har (kolla på nätet). Anders Broström, Cristian Ruutu, Nummelin ... and many more.

Kanske värt en separat ranking tråd här i forumet.

Är inte Kallio värd en tröjhissning?
2024-04-05, 22:25
  #195
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Jag tycker att det är en gullig anekdot.



Vet inte. Jag gick i en skola i en kranskommun till Göteborg. Men hon kan ju ha undervisat var som helst.

Sen är det klart att det kan ha varit påhitt, men det tror jag inte, hon var långt ifrån den skojfriska typen.

Jag väljer att tro på den. Roligast så.

Såklart vet du vilken skola du gick på. Daniel kommer från Partille som mycket riktigt är en kranskommun till Gbg. Kan du pricka in skola dessutom så ökar trovärdigheten i ditt påstående och jag kan eventuellt tillstyrka.

Världen är mindre än du tror, min vän.
2024-04-05, 22:28
  #196
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Är inte Kallio värd en tröjhissning?

Skojar du. Absolutalamente. Listan är lååååååååång :-)
Klubben har emellertid ganska tuffa krav.
https://www.frolundahockey.com/artic...gde-24601/view
2024-04-05, 22:30
  #197
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Skojar du. Absolutalamente. Listan är lååååååååång :-)
Klubben har emellertid ganska tuffa krav.
https://www.frolundahockey.com/artic...gde-24601/view

10 år.. Då snubblar han väl på målsnöret.
Men ni får skylla er själva där. Ni erbjöd honom inte nytt kontrakt, han gick till Växjö och tog direkt deras första guld som kapten "/
2024-04-05, 22:33
  #198
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Frågan är när vi hissar Joels. Tänker så snart som möjligt. Kanske under nästa säsong.

Förr eller senare ska den upp, så det kan lika gärna ske under nästa säsong, men visst brukar det dröja några år? Inom fem, drar jag till med.

Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
[...]

Kanske värt en separat ranking tråd här i forumet.

Bra idé! Hade jag gärna sett.
2024-04-05, 22:36
  #199
Medlem
Har helt förståelse för att häxjöfansen inte förstod vad som hände och stog kvar buandes.
Bor man på gruppboende och behöver ledsagare till arenan är det helt naturligt,, respekt..
2024-04-05, 22:39
  #200
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
10 år.. Då snubblar han väl på målsnöret.
Men ni får skylla er själva där. Ni erbjöd honom inte nytt kontrakt, han gick till Växjö och tog direkt deras första guld som kapten "/

Ett massivt felbeslut.

En storklubb gör massor med beslut runt spelare. Förhoppningsvis blir det fler rätt än fel. Detta är sannolikt ett av de sämsta någonsin av VF.

Tack för att du pillar i det såret :-)

Är helt säker på att du har likande historier från FBK. Kanske inte av samma magnitud?
2024-04-05, 22:41
  #201
Medlem
Köpeslaget spelade bra, räddad av alarm i målet, men tänk att ibland kan det äkta riktiga laget vinna.
Nu är detta " bara" EN match så inte för stora växlar av det, dock väldigt tillfredsställande att tvåla dit ett köpeslag khl-klubb fake laget häxjö.
2024-04-05, 22:45
  #202
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Ett massivt felbeslut.

En storklubb gör massor med beslut runt spelare. Förhoppningsvis blir det fler rätt än fel. Detta är sannolikt ett av de sämsta någonsin av VF.

Tack för att du pillar i det såret :-)

Är helt säker på att du har likande historier från FBK. Kanske inte av samma magnitud?

Ptja. Det har jag säkert. Men som du säger var det ett riktigt vrickat beslut. Ge inte Växjö fler guld sådär.

Närmast på minnet är att fbk inte gav Leo Carlsson chansen pga att han var så ung så han gick till Örebro fast vi fostrade honom. Han gick som bekant sedan tvåa i nhl-draften. Den svider lite.
2024-04-05, 22:48
  #203
Medlem
Jöjgen hade gravråst i intervjun med Joel och kompani. Silvergård, vilken jävla fjolla

Men all respekt en vinst bäst av sju, tror tyvärr att det kan bli tufft för Rögle... gläds ikväll dock..
Mitt hatlag nummer ett häxjö.
2024-04-05, 22:49
  #204
Moderator
Gromguttens avatar

Alla gläds med Bofors, som det skall vara.

*Lås*

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback