Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-06, 20:08
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Hej!

Fråga: Har fått ett, vad jag tycker bra pris för halvpension, 7 nätter Alanya för cirka 38 000 kr. Tanken är att jag då bokar den 16:e juni.

Bör jag boka nu eller ska jag vänta ett par veckor för att få ett ännu bättre pris? Eller kommer jag inte få mycket bättre pris än detta tro?

Vad tror ni?
Ditt jävla miffo! Vem fan reser till och njuter av en resa till skitlandet Turkiet? Du måste ju sakna all känsla i din kropp! En diktatur som står nära Putin. Ja njut din jävla turk!
Citera
2024-04-06, 20:09
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du skulle behöva betala mig 38 000 för att åka till Turkiet

Även om det är Alanya? Vad är felet med Turkiet?
Citera
2024-04-06, 20:10
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
38 000 för en person?

låter sjukt högt.

Det är 2 vuxna, 2 barn, halvpension.
Citera
2024-04-06, 20:16
  #16
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Hej!

Fråga: Har fått ett, vad jag tycker bra pris för halvpension, 7 nätter Alanya för cirka 38 000 kr. Tanken är att jag då bokar den 16:e juni.

Bör jag boka nu eller ska jag vänta ett par veckor för att få ett ännu bättre pris? Eller kommer jag inte få mycket bättre pris än detta tro?

Vad tror ni?


Vet inte hur alla bolag funkar, men i TUI:s av- och ombokningsskydd tror jag du kan få mellanskillnaden tillbaka om resan blir billigare än när du köpte den.

Generellt tycker jag det känns som att man ska vara ute så tidigt som möjligt när det gäller charter. I höstas bokade jag Greklandsresa med familjen nu under 2024. Gick på runt 42 000 och tyckte det kändes jävligt dyrt, men slog till ändå. Exakt samma resa nu, samma datum till samma hotell går på runt 61 000.
Citera
2024-04-06, 20:38
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Hej!

Fråga: Har fått ett, vad jag tycker bra pris för halvpension, 7 nätter Alanya för cirka 38 000 kr. Tanken är att jag då bokar den 16:e juni.

Bör jag boka nu eller ska jag vänta ett par veckor för att få ett ännu bättre pris? Eller kommer jag inte få mycket bättre pris än detta tro?

Vad tror ni?
Endast landsförrädare åker till Turkiet, hoppas du blir rånad och skickad till Iran o dela cell med den svenske Eu tjänstemannen som suttit där i 500+ dagar
Citera
2024-04-06, 20:43
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Endast landsförrädare åker till Turkiet, hoppas du blir rånad och skickad till Iran o dela cell med den svenske Eu tjänstemannen som suttit där i 500+ dagar

En typisk svenne som är bara massavundsjuk på Turkiets fina stränder som Sverige saknar.
Citera
2024-04-06, 23:06
  #19
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Även om det är Alanya? Vad är felet med Turkiet?

Jag reser inte till muslimska länder. Om de inte kan respektera mig och min fru så kan de fara åt helvete.

I princip alla som åkt till Turkiet kommer dessutom tillbaka och berättar hur vidrigt turkarna betedde sig.
Citera
2024-04-07, 01:23
  #20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Hej!

Fråga: Har fått ett, vad jag tycker bra pris för halvpension, 7 nätter Alanya för cirka 38 000 kr. Tanken är att jag då bokar den 16:e juni.

Bör jag boka nu eller ska jag vänta ett par veckor för att få ett ännu bättre pris? Eller kommer jag inte få mycket bättre pris än detta tro?

Vad tror ni?

Blir nog billigare med en vecka i Malmö,
Då får du hela Mellanöstern inklusive Afrika på ett bräde!
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3599030

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback