Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-07, 02:48
  #1
Medlem
Hej flashback tänkte vända mig till er som kanske har en förklaring.

Jag gick på testo E lite över 1 år mellan doserna 450-100 mg per vecka. Hoppade av för någon månad sedan men känner ingen skillnad alls faktiskt. Kuken fungerar lika bra om inte bättre samt att jag mår väldigt bra förövrigt mindre irriterad. Känns skönt att ha gått av.

Behöver jag ens använda pct? Känner mig helt normal, sköter kost och träning nu för att behålla så mycket som möjligt.

Btw det här var min första kur, fattar inte vad alla pratar om att man tappar sexlusten och blir deprimerad osv.

Med vänliga hälsningar, Analyscalc
__________________
Senast redigerad av Analyscalc 2024-04-07 kl. 02:55.
Citera
2024-04-07, 04:17
  #2
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analyscalc
fattar inte vad alla pratar om att man tappar sexlusten och blir deprimerad osv.

Med vänliga hälsningar, Analyscalc
vad är det du inte fattar med det?
Det är väl inte svårt att begripa?
Citera
2024-04-07, 07:10
  #3
Avstängd
RektalDysfunktions avatar
Människor är olika och reagerar väldigt olika, dom här riktigt svullna och finniga bolabergen kan köra halvmeters långa sprutor i skinkan var 5:e dag.
Ofta är det dom extrema fallen som skildras och tas upp i media, bolatorsken Lelle sköt i 20 år, är nu 55 år och får inte upp kuken, åfan!

Det är inget konstigt med att kliva av utan en massa komplikationer om man man doserar klokt och eftertänksamt.

Masa dig iväg till vårdcentralen och lämna 5 rör blodprov för att se att allt är som det ska som en försiktighetsåtgärd kanske 2 månader efter avslutad kur.
Citera
2024-04-07, 08:57
  #4
Medlem
Vad är någon månad?

Åk och ta ett privat testo-prov 3 månader efter avslutad kur.
Hur ser dina värden ut?

Hur såg dina värden ut då du kurade?
Citera
2024-04-07, 09:51
  #5
Medlem
Hej

Inviduellt hur man reagerar, återhämtar sig osv. Kör själv ingen pct för jag mår bra medans andra kraschar rätt hårt.
Citera
2024-04-07, 10:01
  #6
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analyscalc
Hej flashback tänkte vända mig till er som kanske har en förklaring.

Jag gick på testo E lite över 1 år mellan doserna 450-100 mg per vecka. Hoppade av för någon månad sedan men känner ingen skillnad alls faktiskt. Kuken fungerar lika bra om inte bättre samt att jag mår väldigt bra förövrigt mindre irriterad. Känns skönt att ha gått av.

Behöver jag ens använda pct? Känner mig helt normal, sköter kost och träning nu för att behålla så mycket som möjligt.

Btw det här var min första kur, fattar inte vad alla pratar om att man tappar sexlusten och blir deprimerad osv.

Med vänliga hälsningar, Analyscalc

Normalt börjar man inte pct förens efter 14 dagar på testo e.

Tar troligen nästan en månad innan du känner av något. Det tar tid för testot att brytas ner och lämna kroppen.
Citera
2024-04-07, 13:35
  #7
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Du har fortfarande testo i omlopp, vänta 2 månader till så kommer du se,
Citera
2024-04-07, 17:43
  #8
Medlem
Roidberts avatar
För att förtydliga menar du 450-1000mg per vecka? Hur hög dos körde du innan du hoppade av? För exakt hur länge sedan hoppade du av? Även om du mår bra är du med stor sannolikhet fortfarande nedstängd, d.v.s. låga värden FSH, LH och testosteron. Förutsatt att du fick riktiga grejer och inte körde en placebo-kur.
Citera
2024-04-07, 19:30
  #9
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
För att förtydliga menar du 450-1000mg per vecka? Hur hög dos körde du innan du hoppade av? För exakt hur länge sedan hoppade du av? Även om du mår bra är du med stor sannolikhet fortfarande nedstängd, d.v.s. låga värden FSH, LH och testosteron. Förutsatt att du fick riktiga grejer och inte körde en placebo-kur.


Vi är inne på samma spår, sätter du ett gram enantat så känner du dig troligtvis okej efter 1 månad. Lägg därtill att ha satt åtskilliga stick under ett år, det kan ligga små mängder subkutant som absorberas långsammare.

Som sagt vänta 2 månader till å kom sen å säg att du mår tip top så tror jag dig ts
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback