Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-07, 23:00
  #181
Medlem
11 raka matcher är starkt jobbat och ena benet i final, Växjö lär få svårt att vinna 4 av 5 om inte något omvälvande händer.

För Rögles fortsatta väg mot guld så tror jag det vore bra om man förlorade en av matcherna i Ängelholm för att slippa fokus på raden av segrar och gick in i den final jag tror man är på väg mot med en ny påbörjad serie genom en vinst i Växjö i match 5.

Som någon av kvällstidningarna skrev har man skaffat sig ett bra läge, behöver vinna 6 matcher till den här säsongen och kan kosta på sig att då förlora 6 om det är rätt matcher, medan Växjö då behöver vinna 8 men bara kan förlora 4.

Trodde inför kvartsfinalerna att alla utom möjligen SKE-LIF skulle bli jämna men både RBK och VLH gick ju rent, svårt att se det upprepas med en 4-0 till för RBK, lika lite som att Växjö ska vända och vinna 4 raka nu, dock vid en eventuell match 7 tror jag på hemmalaget där.

Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Jaha aja skit i det vi gjorde mål.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback