Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-08, 10:25
  #1
Medlem
Jag ska enligt mitt schema ta 250mg idag (E5D), men pga strul så kommer inte mitt nya förens senare i veckan. Så jag är 1 eller 2 doseringar kort.

Jag har två alternativ:
1: Vänta
2: Använda Deca istället som jag har liggandes sen en tidigare kur. O sen gå tillbaka till mitt Testo E när det kommit.
3: Något annat som jag hoppas någon här kan tipsa mig om?
Citera
2024-04-08, 10:30
  #2
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Varför i hela friden skulle du trycka ett skott med deca mitt i en pågående testokur?

Jösses, det är väl bara att invänta testot om man är så pass klantig och snål att man inte beställer allt på en gång.

Väntar du med att beställa nolva/letro tills du får känningar också?

Citera
2024-04-08, 12:08
  #3
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Patrik ta vi det lugnt

Ja, säg det fem gånger och se om det hjälper när bröstvårtorna kliar och den enda räddningen försvunnit i postgången...



Börjar man mixtra med hormoner gäller det att ha allt man kan tänkas behöva framför sig innan man sätter nålen i skinkan. Och det har väl aldrig varit viktigare än nu när det konfiskeras såpass många paket.
Citera
2024-04-08, 12:58
  #4
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Varför i hela friden skulle du trycka ett skott med deca mitt i en pågående testokur?

Jösses, det är väl bara att invänta testot om man är så pass klantig och snål att man inte beställer allt på en gång.

Väntar du med att beställa nolva/letro tills du får känningar också?


Det beror ju på mängden och kurlängd blir hårdare straff om man har allt hemma än om man delar upp det.
Så inte nödvändigtvis så smart att köpa allt på en gång.
Citera
2024-04-08, 13:14
  #5
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Det beror ju på mängden och kurlängd blir hårdare straff om man har allt hemma än om man delar upp det.
Så inte nödvändigtvis så smart att köpa allt på en gång.

Ska man cruisa och blasta under en längre tid så är det ju en annan femma. Men nog på fan beställer man i väldigt god tid för att inte riskera att bli utan. Och majoriteten är väl inte på grejerna året runt.

Nu skulle det inte förvåna mig om TS snålade vid första ordern och beställde påfyllning vid löning för två veckor sedan.

Nu gör inte två missade doseringar någon större skada, men det är långt ifrån optimalt och risken finns att grejerna inte ens dyker upp.
Citera
2024-04-08, 13:32
  #6
Medlem
Du kommer inte äns märka dom 5-10 extra dagarna utan
Citera
2024-04-08, 17:57
  #7
Medlem
Winny123s avatar
Jag hade sänkt/halverat dosen (beroende på vad du ligger på för dos) för att dra ut på det OM nu grejerna inte kommer så har du då något längre tid att fixa fram vialerna.

Håller faktiskt med Patrik i denna. Beställ tillräckligt från början.

Jag personligen sitter inne på väldigt många vialer då jag kör Cruise/blast men har aldrig mer än 2 hemma. Resten har jag på ett annat safe place ihop med nolvan,letro och armidex'n.

Löst 🫡
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback