Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-10, 23:36
  #841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Finns än så länge inga trupper från vänstern som gått till angrepp.
Kan vara så enkelt att det bedöms onödigt att lägga energi på sådan dramaturgi, tystnad kanske blir mer talande.
Citera
2024-04-10, 23:40
  #842
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Deras föreställning om att "Ändamålet helgar alla medel" är bara täckmantel för avsaknad av moral, vilket är en svaghet, inte en styrka.
Faderslösa män med aggressionsproblem, dom beter sig likadant mot varandra och sig själva, stjäl varandras organisationer, projekt, medier och flickvänner.
Det blir inte babbigare än så där. Och det finns inga möjligheter för sammarbete med folk som saknar moral, varken för dom själv eller andra.

Din antikroppsreaktion är ganska talande... Smutskasta CP för all del, men försök inte dölj varför du gör det.

Ser det ut som att förra seklets "knyta näven i fickan och passivt titta på" mentalitet har lett till någon slags framgång? Nej precis.

Det kanske är dags att ta nya tag. Det Christian gör är självförsvar mot en människa som tar sig rätten att komma som främling till någon annans land och börja förespråka utrotning/fördrivning av Sveriges urfolk, dvs svenskarna.

Faktum är att Bilan ska vara glad om hon bara kastas ut, för egentligen ska hon inte ta vägen någonstans. Hon ska stanna i Sverige, göra rätt för sig och ange de personer som står hon jobbat för, så att de i sin tur kan göra rätt för sig, osv. På så sätt kan alla på Expo Exponeras..
Citera
2024-04-11, 00:04
  #843
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Christian är en väldigt produktiv ung man.
Han arbetade helt enkelt med andra för honom viktigare samhällsreportage. Det är bara att titta på hans sidor. Så förstår du att han inte suttit och rullat tummarna.
Jag har inte kollat så mycket. Kände inte till honom innan. Alternativ för Sverige känner jag bara till för att en galning försökte få med mig i det men han i såg nog att jag inte var intresserad. Däremot sa han inte ett ljud om att det var ett nazistiskt parti vilket hade varit en bra detalj. Menar, jag tvivlar på att två partier uppstod samtidigt och jag är rätt säker på namnet även om det är märkligt att ens föreslå ett sådant för mig.

Tror han är mer känd nu än vad han var innan. Vad han producerat har jag inte en susning om.
Citera
2024-04-11, 00:15
  #844
Medlem
StigHelmutts avatar
19 miljoner visningar nu..

Blev det nån uppföljning eller?
Jag har inte köpt prenumeration
Citera
2024-04-11, 00:20
  #845
Medlem
Dom verkar ju vara precis lika knäppa båda två.
Citera
2024-04-11, 00:39
  #846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laotsisfot
Vadå ingen utbildning???! Han har ju studerat för Tobias Hübinette

Månadens asgarv!

Det här verkar ha potential att utvecklas till det bästa som hänt på riktigt länge. Den ytterst vidriga Bilan Osman hamnar i skiten. Helt fantastiskt. Äntligen får vänstern smaka på sin egen medicin.

Förstår för övrigt verkligen inte vad som är problemet med Christians metoder? Det går inte ens att klassa som att wallraffa eftersom han aldrig utgett sig för att vara någon annan.
Citera
2024-04-11, 10:19
  #847
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
19 miljoner visningar nu..

Blev det nån uppföljning eller?
Jag har inte köpt prenumeration

Ja undrar också, han skulle väl lägga ut det dan efter. Han kanske bara ville få in lite stolar.
Citera
2024-04-11, 10:41
  #848
Medlem
Måste man köpa prenumeration eller? Känns som han borde se det som tillräckligt publikt intressant för att publicera framför betalvägg. Mycket kluven till hela gaten, men kan inte låta bli min nyfikenhet.
Citera
2024-04-11, 11:09
  #849
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamMasterJay
Månadens asgarv!

Det här verkar ha potential att utvecklas till det bästa som hänt på riktigt länge. Den ytterst vidriga Bilan Osman hamnar i skiten. Helt fantastiskt. Äntligen får vänstern smaka på sin egen medicin.

Förstår för övrigt verkligen inte vad som är problemet med Christians metoder? Det går inte ens att klassa som att wallraffa eftersom han aldrig utgett sig för att vara någon annan.

Folk är lättkränkta och fega, så de börjar instinktivt klaga på Christian trots att de vet att hans metoder inte ens är i närheten av vad vänstern sysslat med.

Som sagt, är man med i leken får man leken tåla, kära Bilan.
Citera
2024-04-11, 11:19
  #850
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Folk är lättkränkta och fega, så de börjar instinktivt klaga på Christian trots att de vet att hans metoder inte ens är i närheten av vad vänstern sysslat med.

Som sagt, är man med i leken får man leken tåla, kära Bilan.
Bara för att någon annan beter sig som en fitta har man väl inte carte blanc att göra det själv?

Jag tycker att Christian har betett sig riktigt jävla illa här, att under två års tid låtsas vara kompis med någon och under tiden spela in samtalen är psykopatbeteende. Att dessutom avslöja detaljer om hennes privatliv i syfte att få hennes landsmän förbannade på henne är dessutom lägre än glocalnet (gammal referens).

Han framstår helt ärligt som en jävla barnunge. Han har garanterat inte fått ligga med henne heller även om han insinuerar att hon ville det.

Skall dock bli intressant att se vad hon har berättat om expo och liknande.
Citera
2024-04-11, 11:24
  #851
Medlem
Tforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av posessed
Måste man köpa prenumeration eller? Känns som han borde se det som tillräckligt publikt intressant för att publicera framför betalvägg. Mycket kluven till hela gaten, men kan inte låta bli min nyfikenhet.

Inget mer av värde bakom betalväggen. annars skulle du ha hört det
Citera
2024-04-11, 11:32
  #852
Medlem
Se på fan. Har missat att låtsasjournalister inom alternativmedia kör med samma drama content-farming som låtsasjournalister på youtube och twitter håller på med. Scoopet i sig vart ju inget av värde men jag är övertygad om att han tjänade sig en rejäl hacka på detta med sitt "Jag tog en för laget. Swischa mig valfri summa" upplägg. Att det är själva förhållandet i sig som är det mest intressanta blir tydligt när man läser tråden.

Har inga större förhoppningar om att resten av släppet som sägs komma under de nästkommande veckorna kommer vara mer intressant. Jag utgår från att man släpper sina tyngsta grejer först för att bygga på hypen och kanske sparar nåt till finalen också, men har svårt att tänka mig att man börjar med det minst intressanta.

Oavsett vad så kommer CP att behålla uppmärksamheten ett par veckor medens han håvar in stålar från samma yp av människa som för några år sen skulle prenumererat på HäntExtra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback