Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-09, 19:30
  #13
Medlem
Eponumoss avatar
Vad mer än slidkransen undersöks och hur bestäms det om någon är oskuld eller inte?

Hur kommer det sig att tonårsgraviditeterna har ökat? Kan folk inte vänta med att knulla tills de har gift sig längre?
Citera
2024-04-09, 21:59
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kombitator
Tro mig, om genomsnittssvensken gjorde som jag hade det inte varit ett problem.

Hur många barn har du?
Citera
2024-04-09, 22:05
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av real2one
Hur många barn har du?

5. Givetvis samtliga arier.
Citera
2024-04-09, 22:24
  #16
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombitator
5. Givetvis samtliga arier.

Samma som jag då. Hatten av.
Citera
2024-04-09, 22:26
  #17
Medlem
AndersPersson99s avatar
Låter som ett drömjobb!
Citera
2024-04-09, 22:31
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Samma som jag då. Hatten av.

Bra jobbat!
Citera
2024-04-09, 22:34
  #19
Medlem
Masingas avatar
Då får de ta den i tvåan om de vill ha lite kul, precis som blattetjejer gjorde här när jag va yngre.
Citera
2024-04-10, 14:43
  #20
Avstängd
Alldelesunderbars avatar
Det låter verkligen som bullshit. I de här länderna så gifter sig tjejerna unga, i princip så snart de når puberteten (blir kvinnor) runt 15-17 år, och jag ser inget fel med det. Jag tycker det borde vara normen över hela världen. Tänk på all den tid och energi som slösas bort på att jaga sex. Visst har man haft roliga förhållanden och äventyr, men om vi ser det från ett samhällsperspektiv så tror jag att det vore bäst om alla gifter sig ungt, får det överstökat, och sedan kan fokusera på andra saker.
Citera
2024-04-10, 18:12
  #21
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesunderbar
Det låter verkligen som bullshit. I de här länderna så gifter sig tjejerna unga, i princip så snart de når puberteten (blir kvinnor) runt 15-17 år, och jag ser inget fel med det. Jag tycker det borde vara normen över hela världen. Tänk på all den tid och energi som slösas bort på att jaga sex. Visst har man haft roliga förhållanden och äventyr, men om vi ser det från ett samhällsperspektiv så tror jag att det vore bäst om alla gifter sig ungt, får det överstökat, och sedan kan fokusera på andra saker.

Turkmenistan är ett av världens mest auktoritära och slutna länder. Landet ligger på plats 162 av 167 i demokratiindex.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ec...emocracy_Index

I Turkmenistan garanterar man inte sina medborgare några som helst mänskliga rättigheter. Så att staten skulle göra oskuldskontroller är absolut ingen skräll. Det är ett land som närmast kan jämföras med Nordkorea. Det här är bara ett övergrepp i mängden som regimen gör mot sina medborgare, och förmodligen inte ens i närheten av det värsta.
Citera
2024-04-10, 19:02
  #22
Avstängd
Alldelesunderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Turkmenistan är ett av världens mest auktoritära och slutna länder. Landet ligger på plats 162 av 167 i demokratiindex.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ec...emocracy_Index

I Turkmenistan garanterar man inte sina medborgare några som helst mänskliga rättigheter. Så att staten skulle göra oskuldskontroller är absolut ingen skräll. Det är ett land som närmast kan jämföras med Nordkorea. Det här är bara ett övergrepp i mängden som regimen gör mot sina medborgare, och förmodligen inte ens i närheten av det värsta.
Hellre oskuldskontroller än sönderknullade luder som sedan ska fostra framtidens barn. Jag är dock 100% för full frihet, dock synd att alla har blivit manipulerade av tv serier, filmer, musik, medmera. Idag är ju manipulationen extrem med TikTok och Instagram.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback