Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-10, 07:46
  #13
Medlem
Neroxxs avatar
Noterade tråden när den kom till, läste igenom den lite snabbt men kunde inte notera något som var direkt felaktigt. Dock skumläste jag enbart så kan ha missat något.
2024-04-10, 07:49
  #14
Medlem
Det är en sak att moderatorerna tar bort olämpliga inlägg som bryter mot reglerna men att rakt av radera en hel tråd med 100-tals inlägg utan motivering? Sådan makt borde inte en 'moderator' ha. Moderator borde kunna nöja sig med att papperkorga tråden om denne bedömer att ämnet är oönskat eller bryter mot regler. Bara Admin borde ha makten att radera en hel tråd utan vidare. Då gör man antagandet att åtminstone denna person följer reglerna, har sunt förnuft och inte styrs enbart av politisk ideologi.
2024-04-10, 07:50
  #15
Moderator
najass avatar
Jösses...

Den är inte raderad, men hopslagen med en annan befintlig tråd om samma ämne.

Hur är det möjligt att missa detta? Men det är väl roligare att förtrytsamt hävda diverse konspirationsteorier om att Flasback infiltrerats av araber kan man tänka.

https://www.flashback.org/t3599277

Varning till TS för att inte ha följt rutinerna

Låst

/mod
2024-04-10, 10:57
  #16
Moderator
Carlboms avatar
Det var ett tekniskt fel som låg bakom att tråden inte syntes för användare. Det är nu åtgärdat.

/Moderator

Från tråden nu:



(FB) Hamas massaker 7/10

Citat:
Ett tekniskt fel tycks ha uppstått när jag slog ihop trådarna och kortade av rubriken igår kväll. Förhoppningsvis fungerar allt som det skall nu.

Beklagar förvirringen.

/Mod
2024-04-12, 10:30
  #17
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det var ett tekniskt fel som låg bakom att tråden inte syntes för användare. Det är nu åtgärdat.

/Moderator

Från tråden nu:



(FB) Hamas massaker 7/10


Och varningen till TS även borttagen, även om det faktiskt var ett typexempel på varför rutinerna för klagomål har moderatorkontakt som första steg. Hade TS kontakta moderatorn hade förklaringen kommit fram direkt.

Men jag ber om ursäkt för min del i förvirringen av denna tråden.

/mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback