Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-10, 21:38
  #157
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Det bästa med detta är att
Roger o Sjöström får fortsätta i Frölunda...
de leds av en 75+are som styrelseordförande

Om du snackar om Grauers så är han hedersman. Tillräckligt klok att lämna det sportsliga till dem som har det ansvaret. VF är inte hans första klubb. Han var ordförande i Sävehof innan och var högst delaktig i att göra dem till storklubb i handboll.
2024-04-10, 21:39
  #158
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Om du snackar om Grauers så är han hedersman. Tillräckligt klok att lämna det sportsliga till dem som har det ansvaret. VF är inte hans första klubb. Han var ordförande i Sävehof innan och var högst delaktig i att göra dem till storklubb i handboll.

Jag känner till det
2024-04-10, 21:44
  #159
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Jag känner till det

Grauers får gärna sitta kvar som jag ser det. Jag tror att generationsskiftet på tränarsidan blir knepigare. När skall det ske och vem skall ta över och försöka fylla Rogers skor efter alla dessa år.
2024-04-10, 23:37
  #160
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Vilken frimärkesräddning av SAIK-keepern. Lätt topp fem bland "enskilda prestationer" jag bevittnat i en hockeymatch.

Serien lever än
2024-04-11, 00:06
  #161
Medlem
Upp på hästen igen.
Alltid oavsett
2024-04-11, 00:18
  #162
Medlem
Har aldrig bevittnat en sådan räddning som ikväll och då har jag både spelat och kollat en jävla massa hockey i mina dar. Eloge!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback