• 1
  • 2
2024-04-11, 15:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Finns inga partier som förespråkar detta vad jag vet.

Liberalerna förespråkar det och har haft det som motion.https://www.riksdagen.se/sv/dokument...tater_h602389/
Citera
2024-04-11, 16:27
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ok jag har nog missuppfattat vad Folklistan vill men faktum kvarstår: I Bryssel vill man upplösa nationerna och bilda ett Europas förenta stater. Den tanken fanns med redan från början. Men hur enkelt skulle det vara att göra det? Kan regeringen bara upplösa landet om den anser att det är nödvändigt pga vad man säger i Bryssel?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Europa...B6renta_stater

Grattis!
Du hittade en wiki där EU inte nämns en enda gång.
Citera
2024-04-11, 16:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Sverige är redan upplöst för länge sen. Finns inget Sverige. Skulle Sverige kaxa sig så får de truten igentäppt direkt av globalisterna.

Tack.Du skrev precis det som jag hade tänkt skriva när jag läste trådstartens frågeställning.
Vilket Sverige? Finns ju bara namnet och sedan en massa politiker som sitter där för syns skull.
Makten finns någon helt annanstans.
Citera
2024-04-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elakfejkare
Tack.Du skrev precis det som jag hade tänkt skriva när jag läste trådstartens frågeställning.
Vilket Sverige? Finns ju bara namnet och sedan en massa politiker som sitter där för syns skull.
Makten finns någon helt annanstans.

Precis så är det. Att inte dumsvenne fattar detta än är ju inte alls förvånande.

Sverige såldes ut redan av Tage Erlander, efter att Per Albin "avled" 1946. Sen har vi sett hur Svenskt Näringsliv och deras globalistvänner sålt ut allt med hjälp av 8-klövern som är deras horungar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in