Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-17, 06:26
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Precis de jag skrev ditt jävla inavel

Hur gammal är du? Är du verkligen över 18 år?

Så här skrev du: "
Du får aldrig under 4g av en riktig becknare isf är de någon som blåser dig eller tar in väldigt dyra hekton."

4g istället för 5g är 0.8g och inte hela gram, bara luffare ger under 5g när man köper 5g och särskilt om man pröjsat 500kr så ska det vara absolut minst 5g men man ska i alla fall få 7g för 500kr nuförtiden...covid 19 lockdown är över för längesedan.
Citera
2024-04-17, 06:30
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerdjur
2002-2003 fick man en femma (5.0g) brunt för 300. Du fick en tia för 500kr. Denna rabatt var standard.

Sakteligen började kranarna sälja "bubbel" och "standard pluss" för 400kr och gräs för 500. Genom åren blev det "fem för fem" och hur det ser ut idag vet jag inte. 3.5g för 500 säkert. Jag har inte koll.

Jag tycker inflationen märks högst påtagligt på drogpriser. Men långsammare. Och om priset går upp så går det aldrig ner igen (men det beror nog snarare på svenska kronan försvagas konstant mot Euron och dollarn och således även mot drogpriserna som handlas i euro eller dollar från grossisterna).

Handlar du av en vän/svensk så kan man fortfarande få 5g för 300kr, och glöm inte att det som kostade 50-60kr/g för 20 år sedan var ruskigt dåligt hasch som kom i 125g och 200g plattor och det bubblade aldrig och var ofta utblandat eller så låg kvalitet att det inte borde kommit ut på marknaden från början.
Citera
2024-04-21, 03:37
  #27
Medlem
Tror du Ahmed tänker sitta räkna på hur mycket han ska höja priserna för att vara i linje med inflationen? "Nej mannen gräset kostar 800 idag kronan har sjunkit walla"
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback