Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-12, 18:33
  #1
Medlem
Nu har det hänt alldeles för många gånger på sista tiden att jag nu kommer antingen plocka lingonen själv eller köpa från privatpersoner som kan rensa, för de här är ju så dåligt rensade att det börjar bli löjligt!

Ni som köper BOB Lingonsylt på refill borde ju ha märkt detta också? Vad är det för pirater som inte kan rensa bland bären?
Citera
2024-04-12, 19:06
  #2
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Nu har det hänt alldeles för många gånger på sista tiden att jag nu kommer antingen plocka lingonen själv eller köpa från privatpersoner som kan rensa, för de här är ju så dåligt rensade att det börjar bli löjligt!

Ni som köper BOB Lingonsylt på refill borde ju ha märkt detta också? Vad är det för pirater som inte kan rensa bland bären?
Lämna igen skiten på dina lokala Willys/Ica/Coop där du köpt det. Är det fel på varan brukar man få dubbelt tillbaka på min lokala Ica. Får "BOB" igen tillräckligt många förpackningar så kanske de reagerar?

Köper själv aldrig sylt, brukar få några burkar i utbyte mot viltkött.
Citera
2024-04-12, 21:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Ni som köper BOB Lingonsylt på refill borde ju ha märkt detta också? Vad är det för pirater som inte kan rensa bland bären?

Så du menar att det förekommer mer skräp i refill:en än motsvarande BOB™ i burk?
Citera
2024-04-13, 15:05
  #4
Moderator
manamanahs avatar
Matredskap och inköpsställen --> Färdigmat och halvfabrikat
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback