Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-22, 12:27
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
skitsnack

Jag har känner flera av dessa personer som har rökt sedan de var 15 och som hela tiden har grovt orealistiska paranoida ideer och klarar inte av att ha stabilt jobb eller realtioner. Men det är inget som händer någon som testar att röka utan det händer efter lång tids rökande varje dag.
__________________
Senast redigerad av larsjohansson 2024-04-22 kl. 12:29.
Citera
2024-04-22, 12:39
  #38
Medlem
mangoraja4evigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippyMommo
Ah okej tack! Vilken börjar du med först eller det spelar ingen roll?

Brukar helt bero på, kör oftast CBD innan jag röker, annars tar jag vid behov om jag får obehagskänslor för att jag rökt för mkt
Citera
2024-04-22, 12:43
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoraja4evigt
Brukar helt bero på, kör oftast CBD innan jag röker, annars tar jag vid behov om jag får obehagskänslor för att jag rökt för mkt

aah okeyy , vilken cbd recommendar du o vartifrån?
Citera
2024-04-22, 14:09
  #40
Medlem
mangoraja4evigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippyMommo
aah okeyy , vilken cbd recommendar du o vartifrån?

Jag kör CBD olja fullspektrum från hemplife, lite dyrt men fan så bra det är. Funkar utmärkt för förbättrad sömn och avslappning, om man bara vill ha dom delarna utan att bli stekt varje dag. Funkar också för mig som ångestdämpande och funkar 100% av gångerna jag känt mig alldeles för hög. Har även gett det till vänner när dom upplevt att dom har rökt för mycket, rätt mängd kan på riktigt få en snedtripp till en härlig dundertripp
Citera
2024-04-22, 14:26
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoraja4evigt
Jag kör CBD olja fullspektrum från hemplife, lite dyrt men fan så bra det är. Funkar utmärkt för förbättrad sömn och avslappning, om man bara vill ha dom delarna utan att bli stekt varje dag. Funkar också för mig som ångestdämpande och funkar 100% av gångerna jag känt mig alldeles för hög. Har även gett det till vänner när dom upplevt att dom har rökt för mycket, rätt mängd kan på riktigt få en snedtripp till en härlig dundertripp

Ahh okey! Hur lång tid tar det innan det verkar? Sorry många frågor men passar på bara
EDIT: kollade runt på sidan och hittar fullspektrum med 15 procent cbd men finns en annan som är bredspektrum men 30 procent cbd? vill man inte ha så mkt cbd som möjligt?
__________________
Senast redigerad av TrippyMommo 2024-04-22 kl. 14:32. Anledning: glömde skriva en fråga
Citera
2024-04-22, 16:17
  #42
Medlem
mangoraja4evigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippyMommo
Ahh okey! Hur lång tid tar det innan det verkar? Sorry många frågor men passar på bara
EDIT: kollade runt på sidan och hittar fullspektrum med 15 procent cbd men finns en annan som är bredspektrum men 30 procent cbd? vill man inte ha så mkt cbd som möjligt?

Tror min är 30%, ser bara till att dra i mig ett antal droppar så funkar det, för mycket CBD = sonkad och fast i soffan. För mig tar det ca 30-45 minuter innan det börjar verka
Citera
2024-04-22, 20:02
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoraja4evigt
Tror min är 30%, ser bara till att dra i mig ett antal droppar så funkar det, för mycket CBD = sonkad och fast i soffan. För mig tar det ca 30-45 minuter innan det börjar verka

Aiight, provar !
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback