Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 17:39
  #1
Medlem
diensts avatar
Någon annan som tycker att Velo Freeze Max är det äckligaste snuset som finns?

Har prövat massa med snus märken och smaker, och lätt kan jag säga att Velo Freeze Max är det äckligaste bland alla dem.

Man spyr varje gång man tar en Freeze Max, inte på grund av nikotinstyrkan, men helst från smaken

Också lite bögigt med Freeze max i min åsikt
Citera
2024-04-15, 18:10
  #2
Medlem
För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!

För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej.

Ska man snusa ska man göra det på riktigt eller inte alls. Så tramsigt med de som använder vita nikotinpåsar och säger att de snusar.
Citera
2024-04-15, 18:15
  #3
Medlem
diensts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!

För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej.

Ska man snusa ska man göra det på riktigt eller inte alls. Så tramsigt med de som använder vita nikotinpåsar och säger att de snusar.

"För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!" Ja, jag vet detta, men det finns inte en forum för snus utan tobak/vittsnus här.

"För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej." Jag använder snus med tobak, dvs siberia, general och lundgren. Har bara prövat mycket vitt förut.
Citera
2024-04-15, 19:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dienst
"För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!" Ja, jag vet detta, men det finns inte en forum för snus utan tobak/vittsnus här.

"För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej." Jag använder snus med tobak, dvs siberia, general och lundgren. Har bara prövat mycket vitt förut.

” Någon annan som tycker att Velo Freeze Max är det äckligaste snuset som finns?”

Syftar på att du kallar de snus här.
Citera
2024-04-15, 19:24
  #5
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dienst
Någon annan som tycker att Velo Freeze Max är det äckligaste snuset som finns?

Har prövat massa med snus märken och smaker, och lätt kan jag säga att Velo Freeze Max är det äckligaste bland alla dem.

Man spyr varje gång man tar en Freeze Max, inte på grund av nikotinstyrkan, men helst från smaken

Också lite bögigt med Freeze max i min åsikt


Ja det är bögigt att snusa, nästa fråga?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback