Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-08-18, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkake
Haha familjefar; han mördade en ökänd tattartyp som stilade sig i sin "termos" bland mc-folk.
"Familjefaderns" bror mördade dock en oskyldig (M.M) för ett par år sen.
Ja, familjefar hade inte jag kallat honom heller. Men som jag svarade till nån annan så blev ju Coffe frikänd i Hovrätten,så det får vara den officiella versionen för min del,att Coffe gick loss för det,även om han först blev dömd. Uppdateringarna verkar släpa efter "lite".
Citera
2024-08-18, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Kvinnomisshandlare o missbrukare
Så lär blivit utkastad mördad
Tragiskt om det är sant

Citat:
Ursprungligen postat av zzzirGrizzz
Antingen så håller han sig undan frivilligt eller så är han mördad.
Han tycks även ha en son på 2.5 år tillsammans med sitt ex.
Ja, stämmer att han har en son. Som han är väldigt stolt över. Jag hoppas han får se sin son växa upp. Verkar vara många som har dåligt att säga om honom, men jag har inget dåligt alls att säga om Coffe, han är min vän och det var han innan klubben också. Vill att hans anhöriga ska få svar.
Citera
2024-09-05, 15:28
Medlem
Är det någon som har ny information om Coffe? Han kan väl inte bara ha försvunnit, jag trodde HA hade slutat att ta död på sina egna. Inget i media heller, med tanke på att Coffe var känd så tycker jag att det är skumt att inte ens polisen uppdaterar.
Citera
2024-09-05, 16:22
Medlem
Med största sannolikhet så ligger han i en kalkad grav inte så långt bort. Svårt att tro att han kommer att hittas.
Citera
2024-09-16, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goatspell
Med största sannolikhet så ligger han i en kalkad grav inte så långt bort. Svårt att tro att han kommer att hittas.

Ja förmodligen är det så
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in