Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-04-24, 19:20
  #49
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Schysst kille ? som har dömts för narkotikabrott, varit knarkpåverkad på jobbet, köpt sex och sextrakasserat sina anställda ? Men du tycker han är en schysst kille ?
Ja han betedde sig aldrig olämpligt mot oss barn vill jag minnas. Kan bara tala ur egen erfarenhet och min barndom
Citera
2024-04-27, 11:31
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Ja han betedde sig aldrig olämpligt mot oss barn vill jag minnas. Kan bara tala ur egen erfarenhet och min barndom
Men nu vet du bättre vilken ful filur han är innerst inne!
Citera
Igår, 11:05
  #51
Medlem
pandamoss avatar
Haha, vad är det som är så hemskt med Facebook-klippet som länkats i tråden? Han försöker få barnet att titta mot kameran för att reklamfilmen ska bli bra. Den som uppfattar pojken som skräckslagen kan inte ha mycket erfarenhet av 2-åringar.

Jag är själv uppvuxen i området och har alltid fått ett bra intryck av personen i fråga, både som barn och vuxen. Nu verkar det tyvärr som att han har betydligt mindre smickrande sidor också, men man behöver inte hitta fel som inte finns bara för det.

Dessa smeknamn som tagits upp är för övrigt inget som använts i min krets i alla fall.
Citera
Igår, 13:00
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandamos
Haha, vad är det som är så hemskt med Facebook-klippet som länkats i tråden? Han försöker få barnet att titta mot kameran för att reklamfilmen ska bli bra. Den som uppfattar pojken som skräckslagen kan inte ha mycket erfarenhet av 2-åringar.

Jag är själv uppvuxen i området och har alltid fått ett bra intryck av personen i fråga, både som barn och vuxen. Nu verkar det tyvärr som att han har betydligt mindre smickrande sidor också, men man behöver inte hitta fel som inte finns bara för det.

Dessa smeknamn som tagits upp är för övrigt inget som använts i min krets i alla fall.

I det här fallet har man inte letat efter fel, det är tydliga och riktiga fel.
Citera
Igår, 14:36
  #53
Medlem
pandamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
I det här fallet har man inte letat efter fel, det är tydliga och riktiga fel.

Jag tvivlar på att beteendet i videon hade setts som speciellt konstigt utan kännedom om brotten.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback