Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 08:20
  #157
Medlem
Månsans avatar
Är ju jävligt B att hälla över starköl till en petflaska. Kolsyran försvinner, ölet blir snabbt ett ljummet, avslaget, odrickbar blask som ingen vettig människa skulle få för sig att dricka.

I övrigt inte mycket till skandal. Att mp-politiker är värdelösa hycklare visste vi redan. Typiskt Sverige att uppröras över en skilsmässa och att nån tar en sup dagen innan han ska jobba. ”Är i tjänst och representerar kommunen under hela resan” är ju rent trams.
Citera
2024-04-26, 13:13
  #158
Medlem
Finns mycket mer i denna ”skandal” än halvljummen öl i en flaska

(FB) Kommunalråd bedriver skräckvälde i Ronneby
Citera
2024-04-27, 07:05
  #159
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.G.T.
Jösses.
Vad skulle brottsrubriceringen isåfall vara enligt dig?

Har du läst om många som dömts för att ha/har haft ett förhållande med någon som har en annan politisk åsikt?

En kvinna från MP tillsammans med en moderat. Du ser inte hur det kan vara olagligt? Vad tror du att Märta Stenevi hade sagt om det här?
Citera
2024-04-27, 16:16
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
En kvinna från MP tillsammans med en moderat. Du ser inte hur det kan vara olagligt? Vad tror du att Märta Stenevi hade sagt om det här?

Ah, du tänkte så.
Allt som ger Stenevi magsår är ju ändå en bonus.
Citera
2024-04-29, 11:35
  #161
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Detta måste enbart gälla offentlig verksamhet med folkvalda. I näringslivet gäller inga sådana regler
eller så skiter folk i det helt enkelt.

Må så vara och vad gäller i detta fall? Just det, håll käften om du inte har en jävla susning.
Citera
2024-04-29, 12:08
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Må så vara och vad gäller i detta fall? Just det, håll käften om du inte har en jävla susning.

Du har skrivt fem inlägg i denna tråd och i varje har du kastat skit och skrivit idiot, efterbliven,
dumskalle etc om någon som har en annan åsikt än dej själv.
Snacka om låg nivå.
Citera
2024-04-29, 12:53
  #163
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Du har skrivt fem inlägg i denna tråd och i varje har du kastat skit och skrivit idiot, efterbliven,
dumskalle etc om någon som har en annan åsikt än dej själv.
Snacka om låg nivå.

Det är för att ingen ens försöker läsa vad jag skriver utan bara tjabbar emot som en jävla femåring.
Citera
2024-04-29, 13:01
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Det är för att ingen ens försöker läsa vad jag skriver utan bara tjabbar emot som en jävla femåring.

det är för att du fortsätter att tjafsa om att DET ÄR REGLER ! Att regel säger att du är i tjänst
når du är på väg till arbete. 9 av 10 skiter i den regeln, framförallt när man är på väg HEM från
en resa. Det har varit en lång vecka, många timmar i tjänst och äntligen är det fredag och man
är på väg hem med tåg eller flyg. att då säga, nej nej nej DU ÄR I TJÄNST ! Ajjabaja.
Inte ett glas vin här inte !

Det är ju så jävla uppenbart så jag fattar inte att du inte kan inse det.
Jag har jobbat klart , på väg hem. Det är fritid.
Citera
2024-04-29, 17:34
  #165
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
det är för att du fortsätter att tjafsa om att DET ÄR REGLER ! Att regel säger att du är i tjänst
når du är på väg till arbete. 9 av 10 skiter i den regeln, framförallt när man är på väg HEM från
en resa. Det har varit en lång vecka, många timmar i tjänst och äntligen är det fredag och man
är på väg hem med tåg eller flyg. att då säga, nej nej nej DU ÄR I TJÄNST ! Ajjabaja.
Inte ett glas vin här inte !

Det är ju så jävla uppenbart så jag fattar inte att du inte kan inse det.
Jag har jobbat klart , på väg hem. Det är fritid.

Fast detta var en måndag PÅVÄG TILL ARBETE. Vad är det du inte förstår? Samt att återigen så enligt kommundirektör så har de arbetstid hela tiden de är iväg och representerar kommunen. Det har jag upprepat så många gånger nu att tom du snart förstår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback