Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-21, 21:25
  #25
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Tänkte det.
Det är inte den omtalade Tren A du tankar på😜💪


Haha nå Tren ska jag inte lura i pöjken , men blanda ihop estrarna. Men du gav mig ett gott skratt.
Citera
2024-04-22, 01:38
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Du ska inte skjuta till testo, du ska köra nolva en månad 20mg dag. Ta sen om proven.

Tror inte det hjälper
__________________
Senast redigerad av testingxrat3d 2024-04-22 kl. 01:56.
Citera
2024-04-22, 01:57
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Det sista du gör är att börja ta andra preparat för att motverka detta. Det blir en ond spiral.
Det är väldigt individuellt med allt, vissa fungerar bra på 15 mnol men en person som är van vid 30 klarar sig inte på 20 etc.

Andra blir helt avstängd på 10mg lgd och andra kör 20mg utan någon fara.

Det har gått för lite tid. Det tog mig över ett år att få tillbaka libido efter testo+tren och annat gott.
Sedan vet jag inte hur lång tid mellan kurerna du gav, men det är vanligt att folk inte har tålamod och ger det max någon månad eller två tills de sätter igång igen och då får kroppen aldrig återhämta sig.

jooo nu kör vi mannen, tiden går
Citera
2024-04-22, 12:04
  #28
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Tror inte det hjälper


Varför tror du inte det?
Citera
2024-04-22, 13:15
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Varför tror du inte det?

Känns långsökt då jag är inom referens på allting. Kliver hellre på testo har funderat på det ett bra tag oavsett.

Men funderar också angående FSH, det var lika lågt för 2 år sen när jag gjorde test. låg på 0.74 E/L då.
Citera
2024-04-22, 22:33
  #30
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Känns långsökt då jag är inom referens på allting. Kliver hellre på testo har funderat på det ett bra tag oavsett.

Men funderar också angående FSH, det var lika lågt för 2 år sen när jag gjorde test. låg på 0.74 E/L då.




Det är väldigt lågt och du har risk att bli steril
Citera
2024-04-23, 12:33
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Det är väldigt lågt och du har risk att bli steril

Vad snackar du om? Prata Inte om något som du Inte vet
Citera
2024-04-23, 13:13
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Känns långsökt då jag är inom referens på allting. Kliver hellre på testo har funderat på det ett bra tag oavsett.

Men funderar också angående FSH, det var lika lågt för 2 år sen när jag gjorde test. låg på 0.74 E/L då.
Intressant diskussion och tycker gott du kan köra en testosteronkur om du är sugen på det om du nu redan provat SARM.
Vet inte varför alla brusar upp direkt, och det Frijoff syftade på var nog ditt ständigt låga FSH som nog verkar vara relaterat till fertilitet: https://my.clevelandclinic.org/healt...ng-hormone-fsh
Bara spekulation från ännu en som inte är expert inom endokrinologi, men det skulle väl då även kunna vara anledningen till att det påverkar måendet och libido?
Fick tipset från 40ish om supplement som skulle hjälpa testiklarna i en annan tråd som du skulle kunna kolla upp när du gör pct nästa gång som komplement till SERM som borde höja både LH och FSH om du inte har fel på hypofysen.
Citera
2024-04-23, 14:23
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Intressant diskussion och tycker gott du kan köra en testosteronkur om du är sugen på det om du nu redan provat SARM.
Vet inte varför alla brusar upp direkt, och det Frijoff syftade på var nog ditt ständigt låga FSH som nog verkar vara relaterat till fertilitet: https://my.clevelandclinic.org/healt...ng-hormone-fsh
Bara spekulation från ännu en som inte är expert inom endokrinologi, men det skulle väl då även kunna vara anledningen till att det påverkar måendet och libido?
Fick tipset från 40ish om supplement som skulle hjälpa testiklarna i en annan tråd som du skulle kunna kolla upp när du gör pct nästa gång som komplement till SERM som borde höja både LH och FSH om du inte har fel på hypofysen.

Nja, när jag hade 0.74 för två år sen var det inga problem med libido. Så antingen har jag alltid haft det eller så har LGD tryckt Ned det. Ingen aning. Jag tror mer på att LGD tryckt ned mitt naturligt höga testo jag hade innan, och min kropp gillar inte nivån på 20 nmol jämfört med 30.

Här är någon som frågar endokrinologer om 0.7 FSH är för lågt och verkar Inte som det trots att det är något under normalt

https://www.healthtap.com/questions/...0-7-fsh-level/

Jag bara spånar nu men med tanke på att när jag tog LGD sist så hade jag väldigt hög libido under 2 månader (och det var svajigt också innan den kuren) och då löstes problemet mot innan, och det måste ju vara för mer fritt testo som cirkulerade/mer androgener.

Så med tanke på ovan så borde testo lösa det, tror du Inte? Borde ju bli samma effekt med testo som när man tar LGD med mer androgener
__________________
Senast redigerad av testingxrat3d 2024-04-23 kl. 14:38.
Citera
2024-04-23, 18:22
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Nja, när jag hade 0.74 för två år sen var det inga problem med libido. Så antingen har jag alltid haft det eller så har LGD tryckt Ned det. Ingen aning. Jag tror mer på att LGD tryckt ned mitt naturligt höga testo jag hade innan, och min kropp gillar inte nivån på 20 nmol jämfört med 30.

Här är någon som frågar endokrinologer om 0.7 FSH är för lågt och verkar Inte som det trots att det är något under normalt

https://www.healthtap.com/questions/...0-7-fsh-level/

Jag bara spånar nu men med tanke på att när jag tog LGD sist så hade jag väldigt hög libido under 2 månader (och det var svajigt också innan den kuren) och då löstes problemet mot innan, och det måste ju vara för mer fritt testo som cirkulerade/mer androgener.

Så med tanke på ovan så borde testo lösa det, tror du Inte? Borde ju bli samma effekt med testo som när man tar LGD med mer androgener
Jag tror absolut en testosteronkur kommer hjälpa med libido och välmående och kommer även göra mindre skada än dina SARM-kurer.
Själv har jag också varit försiktig som du verkar vara men ändå kört ca. 15 korta (8-12 veckor) kurer med låga till moderata doser de senaste tio åren.
Normalt haft gott om tid att återhämta mig mellan kurerna då jag kört två kurer per år ungefär och de uppmätta testosteronnivåerna har varit så gott som normala någon månad efter pct.
Citera
2024-04-23, 18:45
  #35
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Vad snackar du om? Prata Inte om något som du Inte vet


Jag vet en hel del gubben…..


Du vill bara höra dom svaren som leder dig till det beslut du redan tagit, nämligen att trycka mer testo.


Om du redan bestämt dig så varför frågar du då?

Jag vet vad jag snackar om, jag sa inte att du kommer bli steril, jag skrev att det finns en risk. Din fsh är riktigt låg redan nu.
Som du säkert vet så är fsh det hormon som bildar spermier
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback