• 1
  • 2
2024-10-05, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nastynas
Förstår vad du menar, tack för svaret. Har du några tips vad jag kan göra just nu, eller vet du nåt om kristall 3-cmc som kan vara bra att veta här och nu för mig? Är orolig som sagt, men mår inte dåligt och är frisk utan några uppenbara hälsoproblem i vanliga fall..

"KRISTALL" Är en mildare variant av tjack typ.
Första gången jag tog det så blev jag nojjig och trodde både polis och andra var ute efter mig.
Nästa gång jag tog det så var det ej så. Det är en skev drog och absolut inte en drog man ska blanda med andra droger...PSYKOSER!

Men måste du skriva här om hur orolig du är, så antar jag att du är en ung person och sen fått tag på detta som alla andra ungdomar. Men vad du än gör så SKA du undvika fb och att kontakta sjukvård, för då kan jag garantera att du får dumma svar eller att du åker dit för narkotikabrott, eget bruk...
Lycka till 👊
Citera
2024-10-28, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nastynas
Hej hej.

Har under natten till idag konsumerat cirka 1.5 gram av denna substans. Jag har inte sovit. Jag har däremot ätit och druckit, något som inte var ett jättestort problem faktiskt. Det har känts som om natten har gått jättefort, lite som en minneslucka. Det gör mig lite orolig för jag brukar aldrig känna så utan jag brukar inte ryckas med i känslor och tankar på det sättet att man får en minneslucka. Annars mår jag ganska bra förutom lite svettig och förhöjd puls, känns som den slår jämt och fint i alla fall, men definitivt förhöjd. Mitt humör är också lite "konstigt" då jag känner en slags skam typ... Är dessa kortsiktiga symptom något jag bör vara orolig över? Jag undrar också om ca 1-2 gram av denna substans under de här förhållanden jag beskriver kommer ge mig långsiktiga hälsoproblem, jag förstår så klart att det finns en risk för det.

Lägger till en fråga: Nån som har erfarenhet av Serotonergt syndrom Ett tillstånd som uppstår vid överstimulering av serotoninreceptorer i hjärnan och kan leda till symtom som förvirring, agitation och muskelstelhet?

Mvh,
Nastynas

Känner lika dant när kristallerna är på besök. Tiden flyger iväg även om man knappt gör ngt. Man kanske tar en liten jävel vid 20 på en fredag o sen poff kl är 05 lördag morgon. Kan faktiskt inte ge dig ett svar varför det just är så men har igenkänningsfaktor deluxe med de du beskriver. Ja brukar försöka få i mig något sött typ saft eller smågodis allt med socker i. Sen senare på morgonen blanda ihop en drink med resorb, lite magnesium och lägg dig sen i sängen och lyssna på podd och lägg i från dig telefonen då går det rätt snabbt över. Iallafall för mig.. hoppas de gick bra för dig iallafall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in