Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 18:57
  #1
Medlem
Hej av olika anledningar tränade jag inte på fem år. Nån gång ibland. Innan det i ungefär 6gg i veckan i 7 år.
Jag har nu tränat i 2 månader 5ggr i veckan. Det var riktigt segt att börja men nu börjar jag komnma igång igen .

Jag har ett par flaskor sustanon liggandes och är såklart sugen att köra igång. Har fått grymma resultat på det tidigare.

Det är bara onödigt att skriva sats i det här läget men jag började på 20kg hantlar i bröstpress för 2 månader sen och får nu upp 30kgs hantlar så styrkan verkar återhämta sig.

Så vad tycker ni att det är lämpligt att vänta tidsmässigt innan kur?

Tack.
Citera
2024-04-24, 16:16
  #2
Medlem
Igelollons avatar
Vänta och vänta.. Om du ändå skall köra så gör det bara.
Citera
2024-04-24, 17:07
  #3
Medlem
Onuzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoDynga420
Hej av olika anledningar tränade jag inte på fem år. Nån gång ibland. Innan det i ungefär 6gg i veckan i 7 år.
Jag har nu tränat i 2 månader 5ggr i veckan. Det var riktigt segt att börja men nu börjar jag komnma igång igen .

Jag har ett par flaskor sustanon liggandes och är såklart sugen att köra igång. Har fått grymma resultat på det tidigare.

Det är bara onödigt att skriva sats i det här läget men jag började på 20kg hantlar i bröstpress för 2 månader sen och får nu upp 30kgs hantlar så styrkan verkar återhämta sig.

Så vad tycker ni att det är lämpligt att vänta tidsmässigt innan kur?

Tack.
Reagerar mer på sustan, hur länge har sen legat? Se upp med vad du skottar i dig.

Kör en klassiskt ppla upplägg och skotta dig 500mg i veckan.
Citera
2024-04-24, 18:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Reagerar mer på sustan, hur länge har sen legat? Se upp med vad du skottar i dig.

Kör en klassiskt ppla upplägg och skotta dig 500mg i veckan.

Ja fan. Det står att den går ut 2026. Medi Pharma oöppnad förpackning
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback