Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 13:02
  #37
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrneger
https://www.expressen.se/noje/kandis...pa-elle-galan/

Champagne, ostron – men också kokain.
På exklusiva Elle-galans efterfest i fredags togs droger öppet i lokalen på Grand Hôtel, enligt vittnesuppgifter till Expressen.
”Vi har nolltolerans mot droger”, skriver Elles chefredaktör i en kommentar.


I linje med denna nolltolerans kommer givetvis detta bli ett polisärende. Arrangören tar massivt avstånd från kåta kändisar som i knarkar och har samlag på toaletterna.
Så, vilka är det som begått detta grova brott?

Satan vad min mobilkamera hade gått varm :P
Citera
2024-04-25, 17:32
  #38
Medlem
Tycker spontant att kola, champagne och lyx-horor går hand i hand. Ypperligt tillfälle att dra hem lite brudar från efterfesten. Köp på dig några gram och gå runt och bjud. När du ska vidare sen kommer brudarna vilja haka. Du behöver ju inte knarka själv om du inte vill men brudarna blir helt blöta av bra ladd.
Citera
2024-04-25, 17:38
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Bör väl funnits säkerhetskameror som spelade in allt om det nu stämmer. Då är det ju bara för arrangören att kolla in det och skicka vidare till polis om de nu är helt klara med att de har nolltolerans mot det.

Det räcker såklart inte som bevis för polisen. De måste drogtestas, men att åka hem till folk och tvinga dom pissa i en kopp enbart för att man synts hantera ett vitt pulver känns extremt tveksamt rent moraliskt om du frågar mig.
Citera
2024-04-25, 17:47
  #40
Medlem
Solklart att det togs mängder av koks där. De här människorna anser sig nog inte ha så stor förankring i den "vanliga världen" och behöver därför inte ta något ansvar.
Ser så jävla deppigt ut på bilderna. Jag hade hellre städat ur mitt kylskåp eller bokat tvättstugan än att vara på den platsen vid det tillfället.
Var på en del liknande tillställningar i min vilsna 20-års ålder. Alltid lika rotlösa deppiga posörer där som oftast är så korkade att de inte kan komma på en enda intressant mening att säga. Helt meningslösa tillställningar. Lägg ned, skjut alla eller sätt dem i arbetsläger där de kan sy kläder istället då om det nu är så jävla kul.
Citera
2024-04-25, 23:44
  #41
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrintPower
Har alltid knarkats på dessa galor.
De flesta journalister knarkar också, så förstår inte riktigt artikelns syfte.
aTT INTRE POLISEN BARA INSTALLERAR ETT GÄN DOLDA KAMEROR INFÖR SÅDANA HÄR GALOR...
Citera
2024-04-26, 08:45
  #42
Medlem
MrsEjPKs avatar
När jag läste rubriken tänkte jag direkt på neger lebban Rosanna Charles som mystiskt nog umgås med Bianca Ingrossso.Hörde att Rosanna drar cola...
__________________
Senast redigerad av MrsEjPK 2024-04-26 kl. 09:04.
Citera
2024-04-26, 08:50
  #43
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Tänk vilken gala det blivit om alla droppat syra öppet istället..
Citera
2024-04-26, 10:04
  #44
Medlem
svt2s avatar
Ökade igenom bilderna och måste säga att jag blev väldigt förvånad över hur B allt såg ut.

Kändes mer som en stor företagsmässa än en ”exklusiv gala”.

Förstår varför det endast var C-kändisar där.

Nja, ELLE-galan känns dekis!

För övrigt så är det väl knappast oväntat att det knarkas. Fanns säkert någon som sålde inne på festen, eller strax utanför bakom en bakdörr.

/ svt2
Citera
2024-04-26, 10:46
  #45
Medlem
Är det Bj*rn Kj*llman som är den gråhårige mannen i glasögon närmare slutet av vinmelbilderna?
Citera
2024-04-26, 18:01
  #46
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
När jag läste rubriken tänkte jag direkt på neger lebban Rosanna Charles som mystiskt nog umgås med Bianca Ingrossso.Hörde att Rosanna drar cola...
Är det därför Bianca är så smal?
Citera
2024-04-26, 18:25
  #47
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hairy-Gary
Solklart att det togs mängder av koks där. De här människorna anser sig nog inte ha så stor förankring i den "vanliga världen" och behöver därför inte ta något ansvar.
Ser så jävla deppigt ut på bilderna. Jag hade hellre städat ur mitt kylskåp eller bokat tvättstugan än att vara på den platsen vid det tillfället.
Var på en del liknande tillställningar i min vilsna 20-års ålder. Alltid lika rotlösa deppiga posörer där som oftast är så korkade att de inte kan komma på en enda intressant mening att säga. Helt meningslösa tillställningar. Lägg ned, skjut alla eller sätt dem i arbetsläger där de kan sy kläder istället då om det nu är så jävla kul.

Just pga det så kanske samhället borde ge dom ett fripass denna gång. Det är nog inte så lätt att vara kändis alltid.
Citera
2024-04-26, 21:59
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Satan vad min mobilkamera hade gått varm :P
Varför?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback