Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 20:54
Medlem
Fega jävla kräk som inte lyckas/vågar avsluta sitt eget patetiska liv efter att ha mördat sina barn… inte första gången det händer!! Ett misslyckat utökat självmord blir istället mord:… döms väl till vård o är ute om 2år på permissioner o ska återanpassas för han då är frisk o inte längre en fara för någon!!
Citera
2024-04-25, 20:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Neeeeeejjjj, fyyy fan. Hur kan man döda barn. Drogad??

Ryktet går att skilsmässa och viljan till ensam vårdnad är de två viktiga faktorerna.

Det skulle inte vara första gången och tyvärr inte den sista gången en förälder gör något så hemskt om det stämmer.
Citera
2024-04-25, 20:56
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ryktet går att skilsmässa och viljan till ensam vårdnad är de två viktiga faktorerna.

Det skulle inte vara första gången och tyvärr inte den sista gången en förälder gör något så hemskt om det stämmer.

Skulle vilja ha säker källa till se ryktena om skilsmässa och ensam vårdnad!
Citera
2024-04-25, 20:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Fega jävla kräk som inte lyckas/vågar avsluta sitt eget patetiska liv efter att ha mördat sina barn… inte första gången det händer!! Ett misslyckat utökat självmord blir istället mord:… döms väl till vård o är ute om 2år på permissioner o ska återanpassas för han då är frisk o inte längre en fara för någon!!

Troligtvis kommer han aldrig ut om allt stämmer.

Högst troligen blir det rättspsykiatriska som gäller för hans del resten av livet.

I slutändan så är han nog en av fruktansvärt många exempel på att det största moderna misstaget i manna minne lär förbli avvecklingen av anstalterna och psykvården under 1990-Talet.

Det är så fruktansvärt många människor ute i vårt samhälle som mår så fruktansvärt dåligt och aldrig har eller kommer att kunna fungera i samhället
Citera
2024-04-25, 20:58
Medlem
hashs avatar
Man får ju intrycket att mannen kunde inte acceptera skillsmässa och inte få vårdnaden av barnen. Dödar ungarna. Men har frugan orsakat mannens allvarliga skador?
Citera
2024-04-25, 20:59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Skulle vilja ha säker källa till se ryktena om skilsmässa och ensam vårdnad!

Det är just därför jag säger rykten, för det är i just den här tråden som det cirkulerar.

Vi lär få veta med tiden om det stämmer eller ej
Citera
2024-04-25, 21:04
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad du svarar på 🤔 mitt svar var till någon som skrev att man skulle gä in på instagram och instagramprofilen som var länkad, det gjorde jag och undrade varför man ska göra det och vet det är som har den profilen, vem är hon?

Hann kika - profilen var en kvinna som hade barn på samma skola. Storyn som skribenten hänvisade till var ett inlägg ang detta fall. Kvinnan har en dotter som gick i parallellklass till flickan i det här fallet, som tydligen var 6 år och hette S****a (möjligen en till asterisk i namnet, minns ej). Vet inte om det var den infon skribenten syftade på.
Citera
2024-04-25, 21:05
Medlem
Citat:
Jag har för mig att jag har läst att pappan var illaadäran och inte kontaktbar 🤔 varför i hela världen använder de elchock-vapen då?

Det där får inte heller jag ihop. Kan det vara så att han blev okontaktbar av elchocken och att tidningarna fattat fel/inte haft all info?? Alternativt högg sig själv när polisen var där och man var tvungen att köra med tazer för att avväpna honom?
Citera
2024-04-25, 21:06
Medlem
Macke85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Jag blir uppriktigt förvånad då kristna inte brukar göra sånt här.

Det här brukar vara ett muslimskt modus operandi, och därför undrar jag om han var muslim förut och kanske bytt namn? I och med att tråden även nämner att han kan ha varit transsexuell, om det är sant så kan det ju ha samband med namnbyte.

Nej inga kristna har ju begått några vansinnesdåd eller obegripliga våldshandlingar någonsin.

Södertälje är Sveriges mest kristna stad! Det bor oerhört lite musliner där. Färre än rikssnittet, även om det väl börjar bli lite mer mångkulturellt.
Citera
2024-04-25, 21:10
Medlem
Citat:
Hur visste mamman vad som hade hänt tro? Hon har väl inte kommit in i sovrummet av vad man kan läsa i texten 👇🏻🙄

"Polispatrullerna har, enligt uppgifter, försökt få upp dörren till sovrummet som varit blockerad. När de fått upp dörren hittar de mannen skadad med knivskador i bröstet och polisen får avfyra ett elchocksvapen, enligt källor."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nnan-polis-kom

Kan han ha barrikaderat dörren och knivhuggit sig efter att mamman upptäckt vad som hänt, medan hon sprang till grannen och larmade?
Citera
2024-04-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Troligtvis kommer han aldrig ut om allt stämmer.

Högst troligen blir det rättspsykiatriska som gäller för hans del resten av livet.

I slutändan så är han nog en av fruktansvärt många exempel på att det största moderna misstaget i manna minne lär förbli avvecklingen av anstalterna och psykvården under 1990-Talet.

Det är så fruktansvärt många människor ute i vårt samhälle som mår så fruktansvärt dåligt och aldrig har eller kommer att kunna fungera i samhället

Om han bedöms lida av en psykisk störning vid gärningstillfället o därför döms till rättspsykiatrisk vård så blir han garanterat inte inlåst för alltid. Det existerar inte i Sverige. Man medicinerar o stabiliserar måendet o även om man blir kvar på rättspsyk en längre tid så har dom frigång skrämmande fort! O kan man visa på att han inte längre är en fara för sig själv eller för andra så behåller man ingen inlåst bara för att dom tidigare begått ett brott. Jag tycker absolut att rättspsykiatrisk vård skulle komma med en minimum tid man måste sitta av om man begått grova brott. Även om jag förstår att sjuka människor behöver vård som inte finns tillgång till i fängelse så är den här typen av ”straff” som alternativ i Sverige är ett skämt!
Citera
2024-04-25, 21:18
Medlem
Tyrranics avatar
Otippat att det var en svartskalle. Var är alla vänstermuppar nu som ska ta honom i försvar? Hade han det tufft? Kanske blev retad av rasister?

Varför ringde inte hucklet till kvinna 112 direkt själv utan sprang till grannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in