Allra första gången jag fick någon effekt av CB överhuvudtaget upplevde jag något liknande. Jag var 16 och hade rökt kanske 2ggr innan utan nämndvärd effekt. Men så satt jag hos en kompis som hade gräs och tittade på våra värsta år samtidigt som vi delade en jolle. Sen efter en stund 'Boom' så vart det annorlunda. Svårt att sätta fingret på men det tydligaste var faktiskt att jag hörde min egen röst när jag pratade. Som att man spelar in på band för att sedan lyssna på det och tycka det låter förjävligt!
Det var verkligen jättejobbigt...
Sen fick han följa mig hem för jag var nojjig och hemma trodde jag att jag skulle dö halva natten av att svälja min egen tunga (hade säkert med den extrema muntorrheten att göra).
Dagen efter var jag glad att jag levde och så tog det ett tag tills jag rökte igen, men två ordentliga psykoser från THC har det blivit sen dess. Jag känner också väldigt mycket igen det här med olika symboler och gärna att alla tankar blir i serietidningsformat/tecknat bakom ögonlocken under de perioderna jag har brukat CB.
Jag vet ju inte hur du funkar men jag och CB funkar inte särskilt bra ihop iallafall. Har det hänt något liknande när du bara nyttjat dig av CB eller bara i kombination med annat?
Ja, det var min höra-sig-själv-prata-upplevelse iaf!
peace
J