Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 21:51
  #217
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är inte bara störiga utan helt plötsligt så har vettet gått ur dom och kollar man någon intervju med Arsenal fans (som dom brukar göra utanför arenan) så har dom tappat verklighetsnärvaron helt.

Haha dom intervjuerna undviker jag, dom har alltid varit skeva att lyssna på sedan AFTVs började göra dom. Det var fan pinsamt när folk stod och skrek in i kameran. Speciellt när dom insåg att det gick att köra karriär på det och det var folk där som inte ens var arsenalfans..

Nuförtiden dyker det ju upp såna videos inför två lag ska möta varandra och ett fan ska välja vilken spelare den väljer när den får två alternativ, typ Saliba vs Konate, då är fan 90% av fansen sjukligt bias oavsett lag. Men kanske inte är dom du tänker på. 😁 Den dagen West Ham slåss om PL-titel lär du förhoppningsvis störa dig lika mycket på dina egna fans som jag gör ;)
Citera
2024-04-28, 21:59
  #218
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Ja, jag vet inte riktigt som du säger så kanske det går över för Arteta men för mig personligen så börjar han i rejäl uppförsbacke. Det är inget snack om att han är en bra tränare som har chans att kunna bli riktigt stor och slå kanske slå in sig bland giganterna. Det ska dock påpekas att jag egentligen inte lägger allt för stor energi att bry mig om just detta, det är bara det att det viktar över vem man föredrar till titeln, egentligen är det väl skitsamma när det inte är ens egna lag som är med och fajtas om titeln.

Ja, kolla hur Mourinho var i Porto och sen Chelsea, folk älskade hans passion. Nuförtiden får tränarna skit för att vara för passionerade. Sen håller jag med om att Arteta fått sin passion till att göra negativa saker, men det känns som att det försvinner mer och mer. Tycker bara det är sjukt hur snabbt det ändrats, folk älskade Klopps passion när han kom till England, som när han sprang in på planen för att fira medans matchen pågick eller när han sprang fram till fjärdedomaren och firade i hans ansikte förra säsongen, så blev det komiskt bara för att han sträckte sig - hade det varit Arteta hade folk blivit mer arga.

Nä jag fattar vad du menar, var mest intresserad av varför du ogillar laget/Arteta så mycket och du har gett vettiga svar.
Citera
2024-04-29, 07:21
  #219
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tycker mest det är pga artetas barnsliga agerade samt en hel del av deras fansskara (ja jag vet att det finns en hel del från andra klubbar med men det har blivit så jäkla tydligt från arsenal supporar).


Håller med. Har reagerat på hur överrepresenterade osympatiska supportrar är i Arsenals läger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback