Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-25, 11:50
Medlem
Tarkaszorulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Det är just våldskapitalet som tilltalar något i reptilhjärnan hos kvinnorna, en man som skulle kunna försvara henne i en primal situation, exakt samma fenomen som dom sinnessjuka kvinnor som dras till strafffångar.

Jag blir dock nyfiken på vilken utseendepoäng dessa kärringar har? är det lönnfeta trepoängare som för första gången får chansen att haffa en "alfa"!? en gaddad steroidhunk.

Nja,för egen del av vad jag har sett var det oftast kvinnor med nog så tilltalande yttre. Inte sällan med ordnat liv, utbildning, fast jobb stabil ekonomi. Denna typ av män attraherar alltid ett väldigt stort antal kvinnor .
Citera
2024-09-25, 18:32
Medlem
448s avatar
Iaf så jag tror jag inte vi får massa klumphuven från Säpo med samhallslooken in till polisen.se för o slippa infiltration.

Dom fungerar inte som bra , exempel på fullvuxen säpogubbe som leker kurragömma trots att han är chef över NoA som skall bekämpa gäng

(FB) Skvaller om NOA-chefen Johan Olsson
Citera
2024-09-25, 18:58
Medlem
Diagorass avatar
Here we go again....

Citat:
Polisanställd kvinna tros ha läckt till kriminell

En polisanställd kvinna i 40-årsåldern tros ha läckt stora mängder känslig information från polisens register till en nätverkskriminell man i 50-årsåldern, skriver Aftonbladet.

Vid ett tillslag mot mannens företag i Stockholm hittades en mapp med en mängd hemligstämplade handlingar. Enligt utredningen tros kvinnan, som är anställd vid Nationella operativa avdelningen (Noa), ha laddat ner dokumenten på ett usb-minne och gett till mannen.

https://omni.se/polisanstalld-kvinna...inell/a/mP8gyp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in