2006-08-14, 14:19
[quote=chthonic]Jag har aldrig hört talas om MDMA i mat, och är nog lite skeptisk till att det skulle finnas i Kambodja. Andra droger existerar men det finns risk för utpressning/att man får betala mutor om man har otur (endast hört ryktesvägen samt läst om).[/QUOTE=chthonic]
Nej, det var lite av ett skämt det där =) Jag har svårt att föresställa
mig att det skulle bli någon vidare succé.
Jag använder inte droger längre och känner verkligen inte något
behov av det när det finns så mycket coolt att uppleva.
[quote=chthonic]
Jag sköt själv aldrig i Kambodja men jag tror det är förhandlingsbart om du köper 30 st. Jag tycker annars att det räcker med färre för att få en känsla, om du inte skjuter automat. Om du har känsliga öron så ta med dig öronproppar.[/QUOTE=chthonic]
Jag får se hur det där, så våldsamt vapenkåt är jag ju inte ändå.
[quote=chthonic]
Billigt käk är inga problem att hitta, och det är oftast betydligt billigare än i Thailand. För boendet gäller samma sak. Nattklubbar kan jag tyvärr inte säga så mycket om men jag vet att det finns hyfsat utbud i Phnom Penh och Siam Reap.[/QUOTE=chthonic]
Härligt, det låter ju riktigt bra det =)
Tackar, det verkar som man får anstränga sig för att misslyckas! =)
Nej, det var lite av ett skämt det där =) Jag har svårt att föresställa
mig att det skulle bli någon vidare succé.
Jag använder inte droger längre och känner verkligen inte något
behov av det när det finns så mycket coolt att uppleva.
[quote=chthonic]
Jag sköt själv aldrig i Kambodja men jag tror det är förhandlingsbart om du köper 30 st. Jag tycker annars att det räcker med färre för att få en känsla, om du inte skjuter automat. Om du har känsliga öron så ta med dig öronproppar.[/QUOTE=chthonic]
Jag får se hur det där, så våldsamt vapenkåt är jag ju inte ändå.
[quote=chthonic]
Billigt käk är inga problem att hitta, och det är oftast betydligt billigare än i Thailand. För boendet gäller samma sak. Nattklubbar kan jag tyvärr inte säga så mycket om men jag vet att det finns hyfsat utbud i Phnom Penh och Siam Reap.[/QUOTE=chthonic]
Härligt, det låter ju riktigt bra det =)
Citat:
Ursprungligen postat av chthonic
Tyvärr var jag tvungen att lämna landet i förtid och därför är mina erfarenheter begränsade till de vanliga attraktionerna. Utöver de jag nämnt finns det finns ett landminemuseum (ej det officiella) utanför Siam Reap värt ett besök. Önskar jag kunde bidra med lite smultronsträllen men tyvärr hade jag inte tid att utforska landet något vidare. Hoppas hur som helst att du får en trevlig resa.
Tackar, det verkar som man får anstränga sig för att misslyckas! =)