Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-04, 18:41
Medlem
Bandoliers avatar
Inom missbrukarkretsar sker det hela tiden.

Ett personligt minne frn en tgluff:
Nr jag p vg tillbaka till Sverige klev en dansk tjej p tget. Vi brjade snacka och jag gav henne ett par mackor och ngot att dricka. Hon skulle av i Kpenhamn tidigt p morgonen. Ngon timme innan tget var framme sa hon till mig att om jag ville kunde hon gra det sknt fr mig som tack.
I vanliga fall hade jag kanske hakat p men jag knde mig s jvla ofrsch s jag tackade nej.
Citera
2024-05-04, 18:51
Medlem
kvastsvanss avatar
Nej. Dremot har jag vid enstaka tillfllen kltt mig mer utmanande n vanligt och spelat p min snygghet fr att lttare f lift, hjlp med bilen eller manlig bartenders uppmrksamhet nr jag vill kpa l och det r mycket folk. Succ varje gng. Knns bde tillfredsstllande och lite smutsigt.
Citera
2024-05-04, 21:08
Medlem
revodnebs avatar
Jag sparade ihop till ett rejlt skgg en gng i tiden, sg ut som helvetet sjlvt. Polarens syrra frgade nr jag skulle raka mig (var singel d)? Jag sa nr jag fr ligga, -"Det r nstan s man skulle ge dig ett mercy-fuck" sa hon. Blev sklart inget d vi r goda vnner.
Citera
2024-05-04, 22:01
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Hrt av bekanta att vissa brudar handlar ladd och ibland suger av honom sen om de r trade eller bara fr att vet jag inte
Citera
2024-05-04, 22:33
Medlem
flugornass avatar
Mitt drogbehov r lika med noll och mitt underliv skulle vl max ge mig en rd prince (cigaretten).
Men om jag vore s gngbar i knarkaffrer s avstod jag nog snusk i utbyte, har man inte som beroende av droger ngon knsla av att min kropp r ingen handelsvara?
Citera
2024-05-04, 23:14
Medlem
Prodelins avatar
Aldrig frsttt varje svenska tjejer har s svrt bjuda till, vad r ni rdda fr? lite gentjnster, det r inte vrldens grej sra p benen heller.
Citera
2024-05-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Aldrig frsttt varje svenska tjejer har s svrt bjuda till, vad r ni rdda fr? lite gentjnster, det r inte vrldens grej sra p benen heller.

Hela Djursholm och stermalm r fullt av sdana kvinnor. Gifter sig och knullar sina mn fr pengarna.
Citera
2024-05-05, 01:08
Medlem
Jag hade en kompis som satt hemma med fotboja en mnad.
Jag hade hans bil under den tiden och kte och lt honom f knulla en gng i veckan.
Citera
2024-05-05, 06:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det betyder ju inte att tjejerna knullat med dem fr att f gratis entr.

Men tanken kommer i alla fall upp eftersom det i regel blev ett resultat av det. Nej, hon kan ju naturligtvis tyckt att drrkillen var lite st ocks.

En annan situation dr gka i regel blev ett resultat ocks var brudar som visste att man bodde centralt och ville sova ver om de hade varit ute och festat eftersom de bodde t helvete utanfr stan. Men fr all del, de som fick de frfrgningarna sg vl skapliga ut och hade inga problem med brudar generellt s det kanske inte var ett direkt trade dr heller.
Citera
2024-05-05, 07:48
Medlem
Nej inte egentligen. Kan fixa det jag behver och vill ha p annat stt. S jag ligger nog bara nr och med vem jag vill ligga med.
Citera
2024-05-05, 08:33
Medlem
RazorKevlars avatar
Vad ska annars en fattig ( snl ) flicka gra? Fittan, en kvinnas bsta frhandlingsredskap!
Citera
2024-05-05, 09:31
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
r det vanligt att ni tjejer erbjuder ett knull till killar nr ni knner att ni behver ha ngot att tradea men inte har ngot. Jag menar som om ni ftt hjlp av ngot kille och knner att ni borde ge ngot tillbaka s kanske ni erbjuder ett knull. Eller om ni kanske gr p ett kalas och inte har med en present, s nr han ppnar drren med ballonger p erbjuder ni ett knull i stllet. Eller om ni har en killkompis som sliter med studierna infr en tenta s sger ni att om du klarar den fr du knulla. Ngon kille r lite deppig, s kanske ni erbjuder knulla?
Ser att du har problem med svenska sprket.
Ger dig drfr tipset att byta ut svengelskan tradea i rubriken mot det svenska ordet erbjuda.
Ett ord som du antagligen har i ditt ordfrrd eftersom det anvnds i efterfljande lptext.
I vrigt, ja kvinnor har alltid anvnt olika former av sexuella handlingar i byteshandel mot olika former av gentjnster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in