Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
Igår, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Det r ingen fantasi, och det r inte min trd. Klart ingen r intresserad av gamla gubbar.
Nej men du citerar andra och kallar dom krnkta s.
Som anvndaren sa om det nu r s vanligt borde trden varit strre? S s p nu med noveller.
Citera
Igår, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Nej men du citerar andra och kallar dom krnkta s.
Som anvndaren sa om det nu r s vanligt borde trden varit strre? S s p nu med noveller.

Ja han blev ju s defensiv. Jag knner till ngra gnger det har hnt ja, inte mig personligen dock. Men en gng nr jag var hos en krring i 40 rsldern s skulle jag lna micron, hon la sig p kksbnken med arslet i vdret och gav lite subtila signaler som jag avbjde. S det hnder, absolut.
Citera
Igår, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Vad r en tradea? Menar han tradera? Tror inte man fr annonsera sex dr, pga lagstiftning och regler men vet inte har ej varit dr p ngra r.

Det r svengelska fr trade. Trade:a om du nu inte trollar.
Citera
Igår, 15:20
Medlem
Det r vl inte ofta en tjej har nt att erbjuda en man i gentjnst frutom sex s tror det r rtt vanligt att dom tar till det ifall de behver hjlp.
Jag hjlper grna folk men nr en och samma bett om lite fr mycket tjnster utan att ge nt tillbaka s trttnar man ju ur & undviker den personen & misstnker att vi r flera som fungerar s.
Citera
Igår, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Ja han blev ju s defensiv. Jag knner till ngra gnger det har hnt ja, inte mig personligen dock. Men en gng nr jag var hos en krring i 40 rsldern s skulle jag lna micron, hon la sig p kksbnken med arslet i vdret och gav lite subtila signaler som jag avbjde. S det hnder, absolut.
Bubu lilla bebis. Din historia suger... pung.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in