• 6
  • 7
2024-11-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Är du avundsjuk på kvinnor? Vill du vara kvinna? Eller kanske vara man och "sära på skinkorna" så att kvinnan får tränga in i ditt anus med sin strap-on och i gengäld bjuder hon dig på middag och resor för pengar hon tjärnar på sitt riktiga jobb, medans du bara har ett skattefinansierade låtsasjobb, som hon kaxigt klappar dig på huvudet åt "lilla gubben, då vet att det är vi kvinnor som har riktiga jobb och som via skatten betalar för ditt lilla låtsasjobb, sära nu duktigt på skinkorna, så bjuder jag dig på middag sedan, det är det enda du har att bidra med iaf. Seså sära nu!"

Jodå, det finns gott om kvinnor som bjuder på middag och betalar hälften av resan. Men de gör det till riktiga män, som uppskattar kvinnor. Inte till hatiska och avundsjuka små gossar som dig. Ett gott råd: väx upp och bli en man och börja se att kvinnor har mer att erbjuda än bara sina vaginor. Så ska du se att du kommer bli bjuden på middagar...

Omvänt gäller ju då att kvinnor visar att de har mer att erbjuda än sina vaginor.
Citera
2024-11-10, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Omvänt gäller ju då att kvinnor visar att de har mer att erbjuda än sina vaginor.

Vilket de visar för män som är bra och fina. Antingen erbjuder kvinnorna sin vänskap då (om de inte är attraherade av mannen i fråga, men gillar honom som person) eller så erbjuder de eventuell kärlek och familjeliv (om de är attraherade av mannen de gillar). Kvinnor har mycket att erbjuda, om mannen är fin och bra.
Citera
2024-11-10, 14:12
Medlem
Citat:
Vilket de visar för män som är bra och fina. Antingen erbjuder kvinnorna sin vänskap då (om de inte är attraherade av mannen i fråga, men gillar honom som person) eller så erbjuder de eventuell kärlek och familjeliv (om de är attraherade av mannen de gillar). Kvinnor har mycket att erbjuda, om mannen är fin och bra.

Du menar ändlösa monologer om smink, handväskor, frisyrer, skor, mode, doftljus, heminredning etc. ?
Citera
2024-11-10, 14:31
Medlem
Citat:
Du menar ändlösa monologer om smink, handväskor, frisyrer, skor, mode, doftljus, heminredning etc. ?

Du känner inte många kvinnor, det hör jag det.

Mina kvinnliga polare brukar vilja prata om jobbet (i synnerhet de som är inom samma gebit som mig), relationer, politik, litteratur, film, musik, musik, musik och så lite mera... musik. Och lite träning också. Dvs.: samma saker som mina manliga polare brukar vilja prata om.

Min svägerska kan ibland vilja prata lite heminredning, annars är det främst relationer och politik även hon är som mest intresserad av att prata om.

Att ha både manliga och kvinnliga polare är en ren och skär lyx. Eftersom även om man pratar om samma saker, så kommer det ändå finnas olika dynamik med män och med kvinnor. Det blir ändå på olika sätt. Vilket är väldigt berikande.

Män är i övrigt inte några förlorare i dagens samhälle, pga. att vara man. Det finns däremot andra grupper (bestående av båda könen) i dagens samhälle som är "förlorar". Otryggheten i samhället är framförallt något som tyvärr drabbar barnen mest... Både flickor och pojkar.

När man själv var barn, var ju livet lyxigt och tryggt. Nu är det fattigare, farligare, mer skjutningar/sprängningar, större klasser där alla ska inkluderas (vilket ger stökigare arbetsmiljö för barnen), sämre miljö osv. osv. osv. osv.
Citera
2024-11-10, 15:14
Avstängd
Däremot är majoriteten av förlorarna i dagens samhälle män.
Citera
2024-11-10, 17:52
Medlem
Citat:
Du känner inte många kvinnor, det hör jag det.

Mina kvinnliga polare brukar vilja prata om jobbet (i synnerhet de som är inom samma gebit som mig), relationer, politik, litteratur, film, musik, musik, musik och så lite mera... musik. Och lite träning också. Dvs.: samma saker som mina manliga polare brukar vilja prata om.

Min svägerska kan ibland vilja prata lite heminredning, annars är det främst relationer och politik även hon är som mest intresserad av att prata om.

Att ha både manliga och kvinnliga polare är en ren och skär lyx. Eftersom även om man pratar om samma saker, så kommer det ändå finnas olika dynamik med män och med kvinnor. Det blir ändå på olika sätt. Vilket är väldigt berikande.

Män är i övrigt inte några förlorare i dagens samhälle, pga. att vara man. Det finns däremot andra grupper (bestående av båda könen) i dagens samhälle som är "förlorar". Otryggheten i samhället är framförallt något som tyvärr drabbar barnen mest... Både flickor och pojkar.

När man själv var barn, var ju livet lyxigt och tryggt. Nu är det fattigare, farligare, mer skjutningar/sprängningar, större klasser där alla ska inkluderas (vilket ger stökigare arbetsmiljö för barnen), sämre miljö osv. osv. osv. osv.

Du gissar fel. Jag är inne i mitt andra långa äktenskap. Jag har jobbat på arbetsplatser med blandat kvinnor och män och har dessutom studerat.

Automation och robotar gör män överflödiga på många arbetsplatser där lågutbildade kunde få jobb tidigare. Nu tvingas man utbilda sig till man är 25 år för att sedan bli för gammal när man är 50 år och har 20 år kvar till pension. Politikerna tycker att vi skall jobba till vi är 70 år (minst) men frågan är med vad?

Om män tvingas in i vården kanske lönerna blir bättre eller så blir det bara så att BÅDE kvinnor och män får kass lön.
Citera
2024-11-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI

När byggsektorn säckade ihop som en sufflé drabbades ju mestadels män och frågan är vad de skall hitta på?
Citera
2024-11-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI

Män hittar du över hela samhällsstegen. Kvinnor tenderar att hålla sig runt mitten.
Citera
2024-11-14, 18:42
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Gud vad hemskt att leva med någon som bara har det där och fitta att erbjuda. Fattar inte varför du gift dig inte mindre än två gånger, fittan måste ju varit något Alldeles extra du behöver stå ut med det där malande bihanget.
Citera
2024-11-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Gud vad hemskt att leva med någon som bara har det där och fitta att erbjuda. Fattar inte varför du gift dig inte mindre än två gånger, fittan måste ju varit något Alldeles extra du behöver stå ut med det där malande bihanget.

Det kan vara kvinnliga kollegor, polares sambos/fruar. Ett evigt snack om saker som jag är HELT ointresserad av.
Citera
2024-11-15, 08:50
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det kan vara kvinnliga kollegor, polares sambos/fruar. Ett evigt snack om saker som jag är HELT ointresserad av.
Ja, och fruarna utgår jag ifrån. Såna är de, Kvinnorna. Tråkiga, ytliga, jobbiga, korkade, släpper sällan till med fittan som är den enda anledningen till att man har något med dem att göra, ser ofta fula it.

Man fattar ju inte hur de orkat prata om saker som du är helt ointresserad av, men en sak är säker och det är att det innebär att kvinnorna är en skam för det mänskliga släktet. Fy fan.

Man önskar ju verkligen att man var bög, det hade ju varit mycket bättre. Då kunde man ju undvika kvinnor nästan jämt. Drömmen!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in