• 1
  • 2
2024-05-11, 02:05
Medlem
xavi8222s avatar
Känns som att detta hör hemma i Tripprapporter. Eller liknande.
Citera
2024-05-11, 08:10
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kriminalhistoria
/Moderator
Citera
2024-05-11, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Ku klux klan har aldrig etablerats i Sverige. Rosenhill är ett hippieställe, inte ett KKK-näste.

Tänkte just säga det- KKK har väl aldrig funnits här? Kanske en och annan enskild knäppgök gick omkring i stjärngossesärk och brände kors, men som organisation? Näe, på nittiotalet var den nationella grupperingen mest fulla skinheads som skrek och gapade.
Citera
2024-05-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Tänkte just säga det- KKK har väl aldrig funnits här? Kanske en och annan enskild knäppgök gick omkring i stjärngossesärk och brände kors, men som organisation? Näe, på nittiotalet var den nationella grupperingen mest fulla skinheads som skrek och gapade.
Ja, då var dina kära blattar inte så många så "fulla skinheads som skrek och gapade" kunde ju faktiskt vara ett reellt motstånd. Kommunistdrägg
Citera
2024-05-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Ja, då var dina kära blattar inte så många så "fulla skinheads som skrek och gapade" kunde ju faktiskt vara ett reellt motstånd. Kommunistdrägg

Det är 18års åldersgräns här på flashback din lättkränkta snöflinga.
Och vi som var med på den tiden vet hur det lät med kickersturkar och juggar som vällde in och våldtog, stal, mördade, gick på bidrag och snodde våra jobb som fyllenazzarna sa. Men efterssom det är helg och du inte är på dagcentret så förstår jag att du inte kan nåt om detta.
Citera
2024-05-13, 05:48
Medlem
Jag vill särskilt tacka det fåtal användare som försökt ge ett rationellt svar, och inte enbart idiotförklara mig. Om jag hade läst något liknande hade jag också varit sunt skeptisk. Jag tror att man måste ha sett det med sina egna ögon för att kunna tro på det.

Med detta sagt: om det är någon som verkligen sett eller vet något önskar jag att hen skaffar VPN, nytt e-mail och FB-konto och skickar ett PM till mig.

Och gott folk, detta var allt från mig.
Citera
2024-05-13, 18:19
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
En Gammal Fb Mod och profil var svenska KKK, finns en ganska lustig tråd där han besvarar frågor.

Ts historia är antagligen drogrelaterad och har inget med KK att göra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in