Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-14, 17:03
  #1
Medlem
jaculemmas avatar
Jag har som regel att aldrig simpa utan rakt ut säga vad jag vill på ett reko och rättframt sätt. Det handlar inte om att jag vill ha makt utan om att jag vill att relationerna ska vara seriösa.
Eftersom jag vet att det går att lita på mig och att jag aldrig sviker vad jag sagt och lovat så unnar jag mig friheter som för andra nog hörs manschauvinistiskt men som inte är det med tanke på att jag är ärlig och seriös.

Jag ställer som krav att tjejerna ska bli gravida under uppsikt av mig eller att jag inte ska investera mer än vad mina motparter gör som nyktert sett såklart alltid är ens partner. Jag simpar aldrig och jag dejtar inte - jag förhandlar.
Hur gör ni för att leva upp till att inte bli svikna, cuckade, förnedrade eller råka ut för orättvis skilsmässa?
Citera
2024-05-14, 17:06
  #2
Medlem
Trakessons avatar
Iom att man inlett ett förhållande har man ett avtal. Bryter de mot villkoren i avtalet upphör förhållandet. Inga konstigheter.
Citera
2024-05-14, 17:09
  #3
Medlem
jaculemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Iom att man inlett ett förhållande har man ett avtal. Bryter de mot villkoren i avtalet upphör förhållandet. Inga konstigheter.
Ett "löst" förhållande är varken juridiskt eller "köttsligt" bindande utan kan i dagens samhälle brytas utan konsekvenser. Det är bra synd om män som inte förstår bättre.
Det är okej om man bara vill leka en stund och båda är med på det men i seriösa förhållanden går det inte.
"kalle632 Ts låter som en simp som måste förhandla" Varför skulle jag vara en simp när jag bara är nykter och smart (eller försiktig och förutseende) att se till att det blir rättvist. Hur många miljoner förlorade bland annat Tiger Woods på att vara idiotisk... Det skulle aldrig hända mig.
__________________
Senast redigerad av jaculemma 2024-05-14 kl. 17:17.
Citera
2024-05-14, 17:12
  #4
Avstängd
Ts låter som en simp som måste förhandla
Citera
2024-05-14, 18:36
  #5
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ts låter som en simp som måste förhandla

Eller hur! Kvinnor har ingen rätt att ställa några krav. Vilken jävla simp.
Citera
2024-05-14, 19:23
  #6
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aasiktskonstnar
Kollade posthistorik lite snabbt (20 sekunder) och det här inlägget är säkert på riktigt. Med den inställningen + t.ex. det här:

(FB) Vad anser ni är exempel på toxisk kvinnlighet?

...kan det kanske bli "lite" uppförsbacke för dig att träffa någon vettig kvinna. Du behöver antigen träffa bättre tjejer eller få ordning på din mentalitet. Jag gissar på både och.

mvh
Självutnämnd relationsexpert (med trolig snitt-tid på förhållanden kring 2 veckor dom senaste åren).

Lmaooo!! Vem säger att jag letar efter en kvinna?

Fortsätt bläddra i mina gamla inlägg så kommer du hitta fler underbara kommentarer. Den du linkade var rätt bra dock.

"Jag skulle vilja hitta en brud som ger mig energi istället för att konstant suga ut den. Alltid var det någonting med henne. Alltid hade det med mig att göra. Jag hade ingen energi kvar att ge till slut, dom suger ur mer än man hinner samla på sig. Jag skulle aldrig ha gift mig för nu har jag fått total avsmak för tjejer om jag ska vara ärlig."

Jag kan dejta någon sådär men då ska hon vara snygg, skulle aldrig palla med en brud i långa loppet nu på äldre dar har jag inget tålamod längre. Det skulle aldrig fungera.

Jag blir irriterad när folk säger åt mig vad jag ska göra eller inte ska göra. Eller när någon idiot ska lära mig någonting. Inte bara tjejer utan generellt. Men av min erfarenhet klarar en kvinna inte av att låta mig vara en hel dag utan att jag ska ge henne uppmärksamhet. Jag är deras hobby typ.

Har ingen lust att leva mitt liv efter någon annans vilja, jag är för gammal fan. Orka med någon kärring? En kärring över 50 är förbrukad i alla fall.

Sen nej. Jag skrev inlägget som ett skämt, trodde det var uppenbart.
__________________
Senast redigerad av DroneXR7 2024-05-14 kl. 19:33.
Citera
2024-05-14, 19:40
  #7
Medlem
ElakBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaculemma
Jag ställer som krav att tjejerna ska bli gravida under uppsikt av mig

Menar du "till skillnad från om hon blev gravid under uppsikt av någon annan man", eller att du bokstavligen vill göka fram ett barn med varje tjej du är i ett förhållande med?

För mig är det väl främst grundläggande grejor som lojalitet och trogenhet, att hon något så när tar hand om sig själv och sitt yttre, ett väl fungerande och regelbundet sexliv osv. Kort sagt att förhållandet "funkar" och flyter på smärtfritt utan en massa tjat och gnat och drama hela tiden, skulle definitivt aldrig orka med någon som bara gnäller och klagar hela tiden samtidigt som de kostar mig tid, energi och pengar.
Citera
2024-05-15, 13:07
  #8
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aasiktskonstnar
Nej, det var inte det minsta uppenbart.

Skummade vad du skrev. Man förstår knappt vad du skriver. Om du menar allvar med att du inte träffat någon kvinna som varit bättre än dig på något är du antagligen väldigt bra på att t.ex. "suga kuk" eller så har du träffat kvinnor som inte är särskilt "bra i sängen" . Vi lär aldrig få veta.

Inte min grej men är hundra på att jag skulle suga kuk bättre än tjejer. Rätt logiskt.
Citera
2024-06-10, 16:25
  #9
Medlem
Trogen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in