Citat:
Ursprungligen postat av
aasiktskonstnar
Kollade posthistorik lite snabbt (20 sekunder) och det här inlägget är säkert på riktigt. Med den inställningen + t.ex. det här:
(FB) Vad anser ni är exempel på toxisk kvinnlighet?
...kan det kanske bli "lite" uppförsbacke för dig att träffa någon vettig kvinna. Du behöver antigen träffa bättre tjejer eller få ordning på din mentalitet. Jag gissar på både och.
mvh
Självutnämnd relationsexpert (med trolig snitt-tid på förhållanden kring 2 veckor dom senaste åren).
Lmaooo!! Vem säger att jag letar efter en kvinna?
Fortsätt bläddra i mina gamla inlägg så kommer du hitta fler underbara kommentarer. Den du linkade var rätt bra dock.
"Jag skulle vilja hitta en brud som ger mig energi istället för att konstant suga ut den. Alltid var det någonting med henne. Alltid hade det med mig att göra. Jag hade ingen energi kvar att ge till slut, dom suger ur mer än man hinner samla på sig. Jag skulle aldrig ha gift mig för nu har jag fått total avsmak för tjejer om jag ska vara ärlig."
Jag kan dejta någon sådär men då ska hon vara snygg, skulle aldrig palla med en brud i långa loppet nu på äldre dar har jag inget tålamod längre. Det skulle aldrig fungera.
Jag blir irriterad när folk säger åt mig vad jag ska göra eller inte ska göra. Eller när någon idiot ska lära mig någonting. Inte bara tjejer utan generellt. Men av min erfarenhet klarar en kvinna inte av att låta mig vara en hel dag utan att jag ska ge henne uppmärksamhet. Jag är deras hobby typ.
Har ingen lust att leva mitt liv efter någon annans vilja, jag är för gammal fan. Orka med någon kärring? En kärring över 50 är förbrukad i alla fall.
Sen nej. Jag skrev inlägget som ett skämt, trodde det var uppenbart.