2024-05-15, 15:03
Medlem
solstrålars avatar
I en gammal intervju på SDs youtubekanal ser vi hur samma journalist som konstruerat senaste Kalla Fakta suttit och jämfört Mattias Karlsson med Breivik. I intervjun ställer Emil fråga på fråga som han får svar på om lliknelsen mellan SD och Breivik, men oprofessionellt låtsas han om att han inte fått svar och frågar om, hakar upp sig på islamofobi och begär live skärmdumpar av Mattias på olika dokument.

Ironiskt nog handlar många av hans frågor om opartiskhet han attackerar SD för. Hans totala besatthet av att detaljgranska SD verkar nästan närmast autistisk. Gång på gång lägger Mattias fram att ett lands människor kommer bytas ut om man tar in för mycket invandrare men Emil vägrar erkänna matematiken och låtsas som ingenting. Islamofobi och konspirationsteorier kommer han tillbaka till. Varför är ni partiska, frågar han, utan att se ironin i sina egna frågor.

Vad säger denna 1 år gamla intervju om den påstådda neutrala journalisten Emil? Har han en agenda? Nästan varje frågeställning är så präglad av en extrem besatthet av SD och det blir så absurt att Mattias måste fråga varifrån han fått frågorna. Emil menar att de har ställts av "neutrala källor på lärosäten runt om i landet".

Är detta en journalist som man bör tillåta hantera, presentera och leverera en politiskt neutral granskning när han varit ute för år sedan och uppenbart drivit propaganda mot SD? Vad säger ni? Har han en agenda eller inte? Är han rätt man att köra granskningar för skattepengar? Hur många granskningar kommer vi få se av Emil framöver i hans mediakrig mot SD?

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=Ka2j1ULdBF4
Senast redigerad av solstrålar 2024-05-15 kl. 15:10.
Citera
2024-05-15, 15:45
Medlem
olasvenssons avatar
Emil är en korkad tömt. Jag litar inte på honom.
Citera
2024-05-15, 17:58
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar

Ironiskt nog handlar många av hans frågor om opartiskhet han attackerar SD för. Hans totala besatthet av att detaljgranska SD verkar nästan närmast autistisk. Gång på gång lägger Mattias fram att ett lands människor kommer bytas ut om man tar in för mycket invandrare men Emil vägrar erkänna matematiken och låtsas som ingenting. Islamofobi och konspirationsteorier kommer han tillbaka till. Varför är ni partiska, frågar han, utan att se ironin i sina egna frågor.

[/url]
Missbildat philtrum (snorrännan), coca-cola bottnarna vi sett i alla amerikanska highschool-filmer. Båda är kända symptom på autism.

Han har antagligen ingen agenda utan förstår antagligen bara inte andra människor.

Autister har ofta svårt att sovra bland ljud, ljus och information och stänger därför ute omvärlden. Istället skapar dom system de kan följa. Det handlar naturligtvis om en skala (spektrum).

Jag följer inte media sedan covid. Jag får nyheterna förmedlade via flashback. Så jag bryr mig inte om hurvida SD medarbetare har privata instagramkonton. Väldigt många som är intresserade av politik verkar ha det oavsett partifärg. Även alla journalister.
Citera
2024-05-15, 18:47
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Emil är en korkad tömt. Jag litar inte på honom.

Ja något avvikande är det med honom. Han verkar helt frånvarande när han pratar. Speglar inga känslor med ansiktsuttryck.
Citera
2024-05-15, 18:48
Medlem
Emil är en riktigt stor jävla idiot…
Citera
2024-05-15, 18:53
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Emil är en riktigt stor jävla idiot…

Kanske därför han passar på TV4. Jag vet inte för jag tittar numera aldrig på kanalen.
Citera
2024-05-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Kanske därför han passar på TV4. Jag vet inte för jag tittar numera aldrig på kanalen.

Det är sant… tittar inte heller på TV4 ..längesedan faktiskt..
Citera
2024-05-15, 21:15
Medlem
EM är en uppenbar lögnare och propagandist. Här avslöjar MA hans lögner.

Markus Allard är tillbaka och i veckans avsnitt talar han om hur media ljuger. Markus Allard ringer TV4 Kalla faktas journalist om deras reportage om riksdagsledamoten Mattias Karlsson (SD).
https://www.youtube.com/watch?v=NrnelNSEgkQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in