Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2024-05-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
Ser ni också något daller som jag inte ser?
Ja, inte svårt att missa direkt
Citera
2024-05-16, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Ja, inte svårt att missa direkt
OK, exakt var och när dallrar det?
Citera
2024-05-16, 23:56
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
https://webm.red/view/qd3t.webm

Träning i all ära, men hur mycket spelar genetiken roll för rumpan? Om vi nu tar kvinnor där det är vanligare att träna rumpan, så kan merparten inte få en lika liten och tight rumpa som hon i videon oavsett hur mycket de tränar, eftersom de har "fel" genetik.

De flesta som tränar rumpan gör det för att få den rundare, inte mindre. Har jag fel?

Går det att få en lika liten och tight rumpa som hon i videon enbart genom träning?
Var går gränsen för vad träning kan åstadkomma, och hur stor roll spelar träning kontra genetik?

Hon ser ganska tight ut, men kan inte kategoriseras som tight. Den som är tight är vältränad och har relativt låg fettprocent ---> fast struktur, synliga muskulära konturer.

Det jag ser i din video är en yngre tjej (kanske 17-22) med smalt och långsträckt skelett. Hon är sparsamt musklad (har inte lyft tungt på gymmet) och har högre fettprocent än man kan tro. Det gör att det ser slätt, kvinnligt och smalt ut - men inte just tight. Man ser inga muskulära konturer på varken ben, armar eller rumpa.
Citera
2024-05-17, 17:31
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Hon ser ganska tight ut, men kan inte kategoriseras som tight. Den som är tight är vältränad och har relativt låg fettprocent ---> fast struktur, synliga muskulära konturer.

Det jag ser i din video är en yngre tjej (kanske 17-22) med smalt och långsträckt skelett. Hon är sparsamt musklad (har inte lyft tungt på gymmet) och har högre fettprocent än man kan tro. Det gör att det ser slätt, kvinnligt och smalt ut - men inte just tight. Man ser inga muskulära konturer på varken ben, armar eller rumpa.

Exakt! Tight = känns som att klämma på en pingpongboll.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in