Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-19, 23:05
  #121
Medlem
Lettland.


Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Domaren, avgjorde matchen

Jag är som sagt hatisk till kanadensiskt fuskspel och deras ständiga domarfördelar. Även med de glasögonen på så ser jag en solklar knätackling. Tror det har låst sig för dig och några andra i tråden. Är det värt att riskera att förstöra någons karriär i en gruppspelsmatch i VM? Helt onödig tackling och som det skulle visa sig helt matchavgörande. Fiala gjorde bort sig.
2024-05-19, 23:07
  #122
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jag är som sagt hatisk till kanadensiskt fuskspel och deras ständiga domarfördelar. Även med de glasögonen på så ser jag en solklar knätackling. Tror det har låst sig för dig och några andra i tråden. Är det värt att riskera att förstöra någons karriär i en gruppspelsmatch i VM? Helt onödig tackling och som det skulle visa sig helt matchavgörande. Fiala gjorde bort sig.
Som sagt, vi ser olika på situationen, och det är gott så
2024-05-19, 23:23
  #123
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Vadå, varför spelar han skadad?

Han skadade sig i slutet av matchen, kanske till och med på första straffen. Såg ut att gøra väldigt ont.

Jag tror att den sista lettmatchen blir något i hästväg. Tråkigt latt detta betyder att de spelar bort skøna Slovakien, såvida inte de kämpar sig till en pinne mot Sverige.
2024-05-19, 23:25
  #124
Moderator
Gromguttens avatar

Med det stänger vi før idag.

*Klick*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in