Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-05-26, 21:39
  #49
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Intressant, tack! Skulle säga att grillspetten också är standard hos alla lite mer ambitiösa fiskhandlare såhär års. Och då köper man av någon som med största sannolikhet har betydligt lägre lokalkostnader och inte behöver bekosta kundvärdar med sina intäkter...



Låter som om tillvaron skulle bli betydligt trevligare och roligare om det fanns fler som Wedel.

Ja kanske det men det är en liten vilsen gosse me slips som knallat in där me lilla plånboken som mamma laddat med pengar

Så man måste se hans upplevelser från den synvinkeln , den är inte en världsvan man som besöker en restaurang - som en man
Citera
2024-06-23, 17:25
  #50
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag skummade "kåseriet" då jag tycker denna typ av svulstiga egenkära artiklar generellt är kassa, vilket även denna var.

Men i alla fall så är jag inte ett dugg förvånad över att det råder extremt överpris och låg kvalitet i "Feskekörka". Ungefär samma som i Gamla Stan i Stockholm. Extrema turistfällor för korkade turister.

Haha dom kommer retrorenovera feskekôrkan om nått decenium till gammaldags saluhallsstuk

Det här var väl som att renovera ett sunkhak....

Ang egenkära kåserier.

Kåsörer och kåserisidor är samma som underättlsetjänsten.
Omskrivet skit o spaning på stan,tjuvläst post eller avlyssnade samtal , man hånar medborgarna som den stasitjänst Säpo var.

Var inte så kul när jag hängde ut flanarna....läs vad jag skrivit om dom här på FB.

Orsakade inte bara högsta chefens avgång - folk tog sig av daga - så håll noga koll på era lokala nåserinarrar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in