2024-05-23, 08:24
Medlem
Som redan nämnt så är jag sugen på att dedikera mitt ena ben till patchwork men jag är kluven på vilken/vilka studios jag vill gå till. Allt i Malmö o Lund är av intresse, tips mottages tacksamt
Citera
2024-05-23, 10:28
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groddangert
Som redan nämnt så är jag sugen på att dedikera mitt ena ben till patchwork men jag är kluven på vilken/vilka studios jag vill gå till. Allt i Malmö o Lund är av intresse, tips mottages tacksamt
Inte så bra koll på stan längre sedan jag flyttade men hört massa bra om ****** (maskerat för att tolkningarna av reglerna för reklam och annonsering är löjliga) och de har ofta gästartister.
Skickar PM. EDIT: som du inte kan ta emot för att du är nyreggad med få inlägg, trist läge.
Senast redigerad av Soulflower 2024-05-23 kl. 10:30.
Citera
2024-05-23, 11:39
Medlem
nabikus avatar
Vad för stil är du ute efter?
Citera
2024-05-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nabiku
Vad för stil är du ute efter?

Är egentligen ute efter simplare ”doodles” har tidigare gjort större motiv på både armar o bröst, men senaste halvåret fastnat för typ ”kladd” istället.
Citera
2024-05-23, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Inte så bra koll på stan längre sedan jag flyttade men hört massa bra om ****** (maskerat för att tolkningarna av reglerna för reklam och annonsering är löjliga) och de har ofta gästartister.
Skickar PM. EDIT: som du inte kan ta emot för att du är nyreggad med få inlägg, trist läge.

Riktigt trist läge, men jag uppskattar försöket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in